قیمت کنسرو گوجه فرنگی به صورت کلی و جزیی

قیمت کنسرو گوجه فرنگی به صورت کلی و جزیی در فروشگاه ما عرضه می گردد وبا قیمت مناسب به دست مشتری می رسد و در صورت عدم رضایت وجه گرفته شده پس داده می شود.

قیمت کنسرو گوجه فرنگی

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی از آن دسته سبزی،میوه هایی است که در تمام فصول سال می توان به صورت سالاد،املت و در انواع خورشت ها می توان استفاده کرد.اما باید بدانید گوجه فرنگی خواصی دارد که می تواند از انتلا به سرطان پیشگیری کند،سکته مغزی را از شما دور کند و باعث خوش اندامی شما نیز بشود.

قیمت کنسرو گوجه فرنگی

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی

برای طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی گوجه ها را پوست بگیرید و ریز ریز خرد کنید و یا میتوانید آنرا کاملا پوره ای کنید گوجه های ریز خرد شده را درون شیشه ها می ریزیم (از قبل شیشه ها را استرلیزه میکنیم) و درب آن را میبندیم و همه شیشه ها را درون یک قابلمه آب جوش میچینیم و باید به این مساله دقت نمایید که باید به اندازه دو بند انگشت روی شیشه ها را آب بگیرد و بگذارید به مدت 20- 15 دقیقه بجوشد.

قابلمه را روی حرارت برمی داریم و آن ها را برعکس می گذاریم تا  دمای آنها پایین بیاد،موقعی که برعکس گذاشتیم اگر صدای جلز و ولز شنیدید یعنی در شیشه تان سفت نبوده و خراب می شود. پس بهتر است آن شیشه را هر چه زودتر مصرف کنید.

قیمت کنسرو گوجه فرنگی

قیمت کنسرو گوجه فرنگی به صورت کلی و جزیی

کنسرو گوجه فرنگی از آن دسته از کنسرو هایی است که امروزه در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارد و در اکثر خانه ها و در انواع غذاها استفاده می شود و این محصول فوق العاده خوشمزه در فروشگاه اینترنتی ما به صورت کلی و جزیی و با قیمت بسیار عالی به فروش می رسد شما می توانید برای سفارش این محصول با کارشناس فروس ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید