پخش کنندگان تن ماهی در ایران

لیست شرکت های تولید کننده تن ماهی

شرکت های تولید کننده تن ماهی نیایش در کشور بسیار زیاد هستند که امروز با قیمت های بالای مواد اولیه کنسرو تن ماهی روبه رو شده اند و کار را برای تولیدات این کارخانه ها سخت کرده است.تخصیص نیافتن ارز برای ترخیص ماهی‌های خریداری شده از گمرک، تولیدکنندگان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. درحالی‌که مجوز واردات ماهی تن از سوی سازمان دامپزشکی صادر شده و واردکنندگان ماهی مورد نیاز را خریداری کرده‌اند، ماهی‌های وارداتی در گمرک باقی مانده و به آنها دموراژ اعمال می‌شود. به گفته یکی از تولیدکنندگان طی سال‌های گذشته میزان واردات ماهی تن از 10 هزار به کمتر از 3 هزار تن رسیده و امسال هم کمتر از 300 تن وارد شده، درحالی‌که میزان صید داخل هم به‌شدت کم شده و طی این سال‌ها به نصف رسیده و کارخانه‌ها به‌شدت درزمینه مواداولیه برای تولید کنسرو تن ماهی کمبود دارند.که در بین این تولید کنندگان صنایع غذایی آوین کنسرو با تولید برترین برندهای روز بازار سعی در این دارد که به چرخه افتصاد کمک کند.

پخش کنندگان تن ماهی در ایران

خریداران عمده تن ماهی از کارخانه

خرید عمده کنسرو تن ماهی هوور مستقیم و بدون دخالت واسطه به صورت روزانه از درب کارخانه انجام می شود تا شما یک خرید با صرفه را تجربه نمایید. آیا با خرید کنسرو تن ماهی از درب کارخانه آشنا هستید؟ برای خرید کنسرو تن ماهی عمده کدام راه را انتخاب می کنید؟همانطور که می دانید شما با خرید عمده و تعداد زیاد می توانید از تخفیفات شرکت استفاده کنید و هم اینکه می توانید کنسرو تن ماهی مد نظرتان را با قیمتی خیلی پایین تر از قیمت بازار تهیه کنید.کنسرو تن ماهی تحفه و تاپسی با توجه به تولید بدون واسطه مواد اولیه داخلی، قیمت با صرفه تر از هر نمونه خارجی را خواهد داشت.ما امروز انواع برندهای بازار را تولید می کنیم که در بازارهای داخلی و خارجی فروش فوق العاده بالایی دارند.استفاده از ماهی هوور و گیدر درجه یک باعث شده ما همچنان بدون رقیب برترین ها را روانه بازار کنیم فقط کافیست یکبار محصولات ما را تست کنید.

پخش کنندگان تن ماهی در ایران

پخش کنندگان تن ماهی در ایران

صنایع غذایی آوین کنسرو به عنوان تولید کننده انواع تن ماهی با برندهای معروف بازار مشغول به تولید و عرضه تن ماهی به سراسر کشور است. و برای تولید انواع کنسرو تن ماهی به تعداد زیادی متخصص و کارگر نیازمند می باشد، و به همین دلیل افرادی زیادی را در تولیدی خود مشغول به کار ساخته است.و علاوه بر خط تولید فروشندگانی را در سراسر کشور دارد که کار فروش و پخش انواع تن ماهی را به فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت های شهرهای مختلف را بر عهده دارند.اگر به دنبال نمایندگی تن ماهی ما در شهرتا هستید و یا به دنبال یک تن ماهی با کیفیت برای فروش و صادرات هستید حتما با ما تماس بگیرید و برترین های بازار را به قیمت تولید خریداری کنید.

پخش کنندگان تن ماهی در ایران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید