نمایندگی پخش انواع تن ماهی ایران

آیا تن ماهی برای افراد دیابتی مفید است؟

ماهی آزاد این نوع ماهی منبع غنی اسید چرب امگا۳ است. این چربی های سالم خطر بروز بیماری های قلبی را کاهش می دهد. چربی دور کمر را کاهش می دهد، التهاب را پایین می آورد و مقاومت بدن به انسولین را بهبود می بخشد. ماهی آزاد یکی از بهترین منابع ویتامین D به حساب می آید. ماهی تن هر ۸۴ گرم ماهی تن، هزار و ۳۰۰میلی گرم امگا۳ و مقدار قابل ملاحظه ای نیز ویتامین D دارد. اما ماهی تن می تواند دارای جیوه زیادی باشد که در صورت مصرف دوز بالای آن می تواند اختلالات عصبی به وجود آورد. برای مطمئن شدن بهتر است تن ماهی پژوهش کنسروی خریداری کنید و مصرف آن را به هفته ای ۳۳۶ گرم محدود کنید.یكی از دلایل فوت مبتلایان به دیابت ابتلا به ناراحتی‌های قلبی – عروقی است. مصرف یك یا دو بار ماهی در هفته می‌تواند این احتمال را حداقل 40 درصد كاهش دهد. از سوی دیگر اسیدهای چرب موجود در ماهی احتمال ابتلا به دیابت، مقاومت در برابر انسولین و التهاب را كه از جمله فاكتورهای اصلی ابتلا به ناراحتی‌های قلبی – عروقی است كاهش می‌دهد. دیابت خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد. به افراد دیابتی توصیه می‌شود ماهی، به‌خصوص ماهی‌های آب سرد، را جایگزین گوشت کنند. چربی ماهی سالم و حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است که به‌شدت به کاهش کلسترول و تریگلیسیرید کمک می‌کند. همچنین لیپوپروتئین‌های پرتراکم (HDL)، یا به‌عبارت‌دیگر کلسترول‌های خوب، را افزایش می‌دهد. از ماهی‌های آب سرد می‌توان به ماهی تن، سالمون، ماهی خال‌خالی، شاه‌ماهی و ساردین اشاره کرد. ولی یادتان باشد که ماهی را متعادل مصرف کنید، چون در گوشت ماهی‌ها، به‌خصوص ماهی خال‌خالی و ماهی تن، جیوه وجود دارد.

نمایندگی پخش انواع تن ماهی ایران

بهترین برند تن ماهی ایران کدام است؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که فرصت آماده کردن غذا را در منزل نداشته باشید و به دنبال یک غذای آماده فوق العاده خوشمزه باشید و در بین تمام غذاهاهای آماده به سراغ کنسرو تن ماهی درج بروید و بخواهید یک تن ماهی 180گرمی با ماهی هوور یا گیدر را بخرید و بخورید و از خوردن آن لذت ببرید.اما برایتان سوال می شود که برندهای تن ماهی با هم فرق دارند؟بله همه برندهای تن ماهی امروز در کارخانجات با دستگاه های پیشرفته تولید می شوند اما کیفیت ماهی استفاده شده،نوع قوطی،نوع روغن استفاده شده در آن متفاوت است.برندهایی که امروز می توانید با اطمینان خاطر خریداری کنید برندهای:تن ماهی به پذیر،تن ماهی کیمبال،تن ماهی اصالت،تن ماهی درج،تن ماهی هیلاج،تن ماهی اورگانا،تن ماهی گراتیس،تن ماهی تاپسی،تن ماهی گلکسی،تن ماهی سیحون،تن ماهی چینود و…..که با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می شوند.

نمایندگی پخش انواع تن ماهی ایران

فروش عمده تن ماهی به قیمت درب کارخانه

شما امروز می توانید انواع تن ماهی ماهی های شرکت آوین کنسرو در برندهای مختلف را به صورت عمده سفارش دهید و از مزایای خرید عمده برخوردار شوید.هر طعمی که شما بخواهید مانند:تن ماهی ساده در روغن گیاهی،تن ماهی شویدی،تن ماهی فلفلی،تن ماهی دودی،تن ماهی زیتونی،قلیه ماهی و قلیه میگو در وزن های 120گرمی و 180گرمی با قوطی کلید دار امروز با قیمت ارزان و به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می گیرد.برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها و مزایای فوق العاده خرید و سفارش عمده می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

نمایندگی پخش انواع تن ماهی ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید