مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

فروش انواع تن ماهی به قیمت درب کارخانه،خرید تن ماهی ارزان در فروشگاه آوین کنسرو،قیمت انواع تن ماهی در طعم های مختلف با کیفیت فوق العاده.

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

تن ماهی

ماهی ها کلا جزء غذاهای پُر خاصیت به حساب می آیند، به خصوص در سال های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در مورد خواص ماهی، جایگاه مناسبی هم در برنامه غذایی روزانه افراد باز کرده اند.ماهی تن از آن دسته غذاهایی است که به دلیل سهولت تهیه، در فهرست غذایی اغلب خانواده ها وجود دارد.بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، تن ماهی ریحانه گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی ، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن در عضله) است. ماهی یکی از مواد غذایی  که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است تلقی میشود . بسیاری از خانواده ها به علت دردسرهای درست کردن ماهی تازه از خوردن آن اجتناب می کنند به همین علت می توان از سایر فرآورده های ماهی  همانند کنسرو ماهی  که ماندگاری بالاتری را دارند استفاده کرد.ماهی تن از دسته محصولات دریایی است كه به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترین روش مصرف آن به صورت كنسروشده می‌باشد.در هر كشور برای استفاده از ماهی تن جهت كنسرو كردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در كشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی می‌باشند. تا سال 1932 مردم اكثر دنیا شناخت زیادی درباره خانواده ماهیان تن نداشتند، تا اینكه یک آمریكایی با بزرگ‌ترین كشتی ماهی‌گیری زمان خود به نام may Flower سفر دریایی خود را از سان دیه گو آغاز كرد و پس از طی كیلومترها در اطراف هاوایی برای اولین بار ماهی گیدر را به تور انداخت.

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

انواع ماهیان که برای کنسرو تن استفاده می شوند کدامند؟

  • هوور مسقطی یا خطی
  • گیدر یا زرده باله
  • هوور بندری و زرده

تن ماهی تاپسی و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یكی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا كه دارای كالری بالا و نیز حاوی پروتئین با كیفیت بالا می باشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست كه قابل هضم برای تمامی افراد می باشد. عامل مهم تر میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا-3 یكی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

فواید تن ماهی

  • گوشت بیشتر انواع ماهیها سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا ۶ است. امگا ۳ ورمهای جلدی و داخلی را کاهش داده سرعت بهبود مشکلات قلبی را بالا میبرد و در کل امکان بروز چنین مشکلاتی را کاهش میدهد.
  • ماهی تن از جهت دیگری هم برای بیماران قلبی مفید است ، زیرا با دارا بودن ویتامین B6 ، سطح هموسیستئین خون را پایین می آورد و از آسیب دیواره رگ ها پیشگیری می کند.
  • مصرف ماهی تن برای مبتلایان به دیابت نوع دوم هم سودمند است، البته بهتر است که این بیماران از انواع تازه یا کنسرو شده در آب (به جای روغن) استفاده کنند. همچنین خوردن ماهی غنی از امگا ۳ ، حداقل هفته ای دو بار ، از پیشرفت گرفتگی رگ ها در زنان دیابتی پس از یائسگی آنان جلوگیری می کند.
  • مصرف ماهی تن برای دانش آموزان به خصوص در ایام امتحانات هم بسیار توصیه می شود، زیرا عملکرد مغز را افزایش می دهد.
  • با نگاهی به ترکیب غذایی ماهی تن در می‌یابیم، این ماهی غنی از پروتئین است و ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارد. در خصوص فواید و محتویات تن ماهی باید تاکید کرد، سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا دو برابر بیش‌تر از میزان پروتئین موجود در تخم‌ مرغی است که آن را به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین می‌شناسیم. پروتئین موجود در ۱۰۰ تن ماهی و تخم مرغ به ترتیب ۲۲ و ۱۳ گرم است. بنابراین با مقایسه‌ی این دو ماده‌ی غذایی در می‌یابیم، تن ماهی نسبت به تخم مرغ حاوی پروتئین بیش‌تری است.
  • از آن‌جا که تن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا-۳  است، گنجاندن آن در منوی اصلی رژیم غذایی‌تان کمک می‌کند استرس‌های ناشی از فعالیت‌ها و محیط روزمره‌ی اطراف‌تان کاهش یابند. این تاثیر به ویژه در زنانی که غالبا از اختلالات هورمونی رنج می‌برند، بسیار مفید است.
  • یکی دیگر از فواید اسیدهای چرب امگا-۳  موجود در تن ماهی توانایی آن در کاهش خطر ابتلا به چاقی مفرط و افزایش واکنش انسولین در بدن است. اسیدهای چرب امگا-۳  می‌توانند باعث تحریک ترشح هورمونی به نام لپتین شوند که به متابولیسم (سوخت و ساز) بدن و تنظیم وزن و میزان غذای مصرفی کمک می‌کند.
  • بنا بر نتایج مطالعه‌ای که در ۲۰۰۳ در مجله‌ی طب اطفال به چاپ رسید، مادرانی که هنگام بارداری و شیردهی از مکمل‌های امگا-۳ استفاده کرده‌اند، دارای کودکانی هستند که در ۴ سالگی نسبت به سایر کودکان از توانایی‌های شناختی بالاتری برخودار هستند.

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

انواع تن ماهی های معروف در بازار ایران

  • کنسرو تن ماهی در روغن درج
  • کنسرو تن ماهی در روغن زیتون درج
  • کنسرو تن ماهی در روغن با طعم دود درج
  • کنسرو قلیه ماهی اورگانا
  • کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی اورگانا
  • کنسرو تن ماهی در روغن گراتیس
  • کنسرو تن ماهی در روغن با طعم فلفل قرمز
  • کنسرو ماهی تن اویلا
  • کنسرو ماهی تن فامیلا

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی ما بهترین و با کیفیت ترین کنسروهای موجود در بازار با قیمت درب کارخانه خریداری و مصرف کنید امروز ما افتخار این را داریم که بهترین برندهای موجود در بازار را با بهترین کیفیت تولید کنیم و در اختیار شما قرار دهیم شما دوستان می توانید همین حالا اقدام به ثبت سفارش کنید فقط کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

مرکز پخش انواع تن ماهی در بازار ایران

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید