مرکز فروش کنسرو ذرت شیرین به قیمت کارخانه

فروش کنسرو ذرت شیرین ارزان،پخش عمده کنسرو ذرت شیرین بدون واسطه،قیمت کنسرو ذرت شیرین در بازار ایران،خرید اینترنتی کنسرو ذرت شیرین.

مراکز فروش کنسرو ذرت شیرین به قیمت کارخانه

کنسرو ذرت شیرین چیست؟چه فوایدی دارد؟

ذرت با نام علمیzea maysیکی از غلات گرمسیری و از خانواده گندمیان(گرامینه)متعلق به گیاه تک لپه می باشد.ذرت پر محصول ترین غله دنیا به حساب می آید و از لحاظ مقدار تولید پس از گندم و برنج قرار می گیرد.ذرت سرشار از کالری است و بخش عمده‌ای از رژیم غذایی افراد را تشکیل می‌دهد. هر 100 گرم ذرت حاوی 342 کالری است،روغن ذرت سرشار از اسید لینولئیک است که یکی از دو اسید مهم و ضروری برای سلامت پوست محسوب می‌شود. از روغن ذرت برای تسکین موضعی حساسیت‌ها و بثورات پوستی استفاده می‌شود.انواع فیبرهای محلول و نامحلول به فراوانی در ذرت یافت می‌شوند و هر 100 گرم از آن 5 درصد نیاز روزانه فیبر را تامین می‌کند؛ که در کاهش کلسترول خون و سرطان کولون کارآمد است.

مراکز فروش کنسرو ذرت شیرین به قیمت کارخانه

 

مرکز فروش کنسرو ذرت شیرین به قیمت کارخانه

ذرت دارای بیش از صدها گونه متفاوت است و به رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارد. در حقیقت علاوه بر ذرت زرد و سفید، ذرت به رنگ‌های صورتی، بنفش، آبی، قرمز و مشکی نیز وجود دارد. جالب است بدانید اخیراً ذرت‌های چند رنگ هم در کشور آمریکا کشت شده‌اند.که معروف ترین آنها ذرت شیرین است که امزروزه به صورت کنسرو در آمده تا یکی از غذاهای آماده و پرفروش در بین کنسروها باشد این کنسرو که در قوطی های 300تا1000گرمی بسته بندی می شود و بسته به وزن قوطی ها قیمت آن مشخص می شود فروشگاه اینترنتی ما برعکس بازارهای داخلی و خارجی این کنسرو را با قیمت ارزان تر و بدون واسطه از درب کارخانه به صورت جزیی و کلی در اختیار شما قرار می دهد برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

مراکز فروش کنسرو ذرت شیرین به قیمت کارخانه

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید