مرکز خرید کنسرو زیتون در تهران

خرید کنسرو زیتون با نازل ترین قیمت

میگو پاک نشده از قديمي ترين منابع غذايي بشر است. مورخين مواد غذايي معتقدند که درخت زيتون بومي منطقه ي درياي مديترانه مي باشد. از پنج هزار سال پيش نه تنها ميوه زيتون در يونان شناخته شده است، بلکه برگ و شاخه هاي آن هم مورد توجه بوده است. و امروز در کارخانجات ما برای اینکه دردسترس عموم مردم باشد زیتون را به صورت کنسروی آماده و روانه بازار میکنیم و امروز افتخار میکنیم که با کیفیت ترین کنسرو زیتون را با قیمناسب و فوق العاده نسبت به بازار ایران به فروش می رسانیم.زیتون میوه ای کوچک به شکل بیضی است که روی درختان زیتون به نام Oleo Europaea پرورش داده می شود. آنها یک بذر کوچک دارند و از این رو به خانواده میوه های دراپ تعلق دارند. زیتون های خام و غیر فرآوری شده از نظر طعم بسیار تلخ هستند و فقط برای استخراج روغن زیتون استفاده می شوند. نوع خوراکی آن با استفاده از نمک یا سرکه پردازش می شوند تا تلخی آن از بین برود.

مرکز خرید کنسرو زیتون در تهران

قیمت کنسرو زیتون در بازار مشهد

گونه‌های بسیار مختلفی از کنسرو بادمجان یک و یک وجود دارد و برخی از آن‌ها ممکن است کم و بیش ترکیبات و اجزای مهم را به همراه داشته باشند. اما همه‌ی این گونه‌ها دارای عناصر خاصی هستند که آن‌ها را برای سلامتی انسان مفید می‌سازد. شما می‌توانید زیتون را به سالاد، ساندویچ و یا غذاهای مصرفی خود اضافه کنید. روغن آن برای پخت غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر بخشی از زیتون برای سلامتی مفید و موثر خواهد بود و مردم سراسر جهان هزاران سال است که ارزش خاصی برای آن قائل‌اند.به همین دلیل امروز کنسرو زیتون زرفداران زیادی را در ایران دارد و به خصوص امروز شهر مشهد به یکی از قطب های تولید و فروش کنسرو زیتون در ایران تبدیل شده است و قرار است که در آینده ای نچندان دور صادرات کنسرو زیتون را نیز از شهر مشهد شروع کنیم و به ارزآوری و اقتصاد کشورمان کمک کنیم.

مرکز خرید کنسرو زیتون در تهران

فروش کنسرو زیتون با بهترین کیفیت و کمترین قیمت

زیتون ها به طور کلی در هر نمونه ای در دو نوع هسته دار و بی هسته هستند که مرغوب ترین آن ها زیتون های بی هسته می باشند. در این قسیمت از متن می خواهیم در مورد زیتون هایی صحبت کنیم که در کارخانه های تولیدی در ظروفی بسته بندی و کنسرو می شوند.متقاضی عمده زیتون های کنسروی در بازار های کشور ما کارخانه های کنسرو سازی می باشد. بهترین زیتون کنسروی در بازار های ایرانی زیتون های دانه درشت سبز رنگ هستند که بدون هسته می باشند.خریداران زیتون کنسروی برای این که بتوانند احتیاجات خود را بر طرف کنند به مکان های مختلفی می توانند مراجعه کنند.این مراکز اغلب از از طریق نمایندگی های پخش عمده تقاضای خود را بر طرف می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز فروشگاه ها در شهر های مختلف ایران باشند. و ما نیز امروز فروشگاه آوین کنسرو با سایت های فراوان آماده این است که بهترین کنسرو زیتون را به قیمت درب کارخانه در اختیار شما مشترین عزیز قرار دهد.

مرکز خرید کنسرو زیتون در تهران

عرضه کنسرو زیتون در بازار بین المللی

 صادرات کنسرو زیتون به دلیل کیفیت بالای این محصول بوده و موجب شناخت بازار جهانی با زیتون ایرانی شده است. عمده ترین تولید کنندگان زیتون در جهان کشورهای مدیترانه هستند ولی در کشورهای همسایه بیش از دیگر کشورهاست. کنسرو زیتون قیمت متفاوتی دارد و همه کارخانه های زیتون فروشی یک نرخ ثابت برای زیتون را اعلام نمی کنند. کیفیت کنسرو زیتون، اندازه و درشتی محصول، ظاهر و رنگ زیتون همگی روی قیمت زیتون شکسته و قیمت زیتون پرورده تاثیر می گذارند. در مقایسه ای بین قیمت کنسرو زیتون سیاه و سبز همیشه برنده زیتون سیاه است.برای خرید زیتون کنسروی برندی خاص، نمایندگی فروش زیتون کنسروی مرغوب برند مورد نظر خودتان، راهی مطمئن تر می باشد. چه بسا که امروزه در بازار مجازی هم نمایندگی فروش زیتون برند های برتر مشغول به فعالیت اند.و می توانید با یک تماس صادرات انجام دهید و می توانید بهترین برندهای کنسرو زیتون را به بازار های بین المللی راهی کنید فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

مرکز خرید کنسرو زیتون در تهران

تولید کنسرو زیتون با ارسال رایگان

زیتون و فرآورده های تولید شده از آن اعم از زیتون کنسروی، زیتون شور، زیتون پرورده و غیره، بسیار بازار فروش خوبی دارند. در بازار فروش زیتون داخل کشور، هم انواع زیتون های ایرانی قابل خریداریست و هم زیتون های وارداتی از ترکیه و غیره. قیمت زیتون وابسته به مسائلی نظیر سطح کیفیت زیتون است.سایت هایی که فعالیت شان محدود به فروش اینترنتی زیتون تازه و مرغوب شده است، امروزه جایگاه خوبی را در میان خریداران زیتون از آن خود کرده اند. می دانید که خرید فروش اینترنتی زیتون از سایت های معتبر، مزیت هایی به همراه دارد.مرغوب ترین زیتون بازار کشور هم محصول تولیدی باغات زیتون رودبار، طارم، شیراز و … بوده که امکان خرید آسان و سریع آن از مراکز فروش زیتون معتبر ممکن است.اما ما به شما توصیه میکنیم زمان را از دست ندهید و با کارشناس فروش ما تماس بگیرید چون یک تخفیف فوق العاده خرید تناژ بالا کنسرو زیتون را داریم که هرفردی یا شرکتی کنسرو زیتون را عمده خریداری کند علاوه بر قیمت درب کارخانه به صورت کاملا رایگان کنسرو زیتون را درب شرکت یا منزل تحویل بگیرید.

مرکز خرید کنسرو زیتون در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید