مرکز خرید بهترین تن ماهی

مرکز عمده فروشی تن ماهی

اسیدهای چرب امگا ۳ برای رشد و نمو بدن بسیار ضروری هستند. اسید دوکوزاهگزائنوئیک (DHA) یکی از انواع اسید چرب امگا ۳ است که بسیار اهمیت دارد، چون در سلول‌های در حال رشد مغز و چشم جمع می‌شود. به همین دلیل، اغلب توصیه می‌شود مادران باردار و شیرده به مقدار کافی اسیدهای چرب امگا ۳ مصرف کنند.اما در مورد بعضی ماهی‌هایی که مقدار زیادی جیوه دارند باید احتیاط شود، زیرا به‌طرز عجیبی با مشکلات رشد مغز در ارتباط هستند. برای همین به زنانی که در دوره بارداری هستند توصیه می‌شود ماهی‌های که کمتر در چرخه‌ی غذایی هستند، مثل سالمون، ساردین و قزل‌آلا را، آن هم تا ۳۴۰ گرم در هفته میگو پرورشی بوشهر مصرف کنند.زنان باردار نیز باید از ماهی‌های خام و نپخته مثل سوشی اجتناب کنند، زیرا ممکن است حاوی میکروارگانیسم‌هایی باشند که به جنین آسیب وارد کنند.خلاصه اینکه، ماهی دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که برای رشد مغز و چشم ضروری است. توصیه می‌شود مادران باردار و شیرده به مقدار کافی امگا ۳ مصرف کنند.به همین دلیل امروز پرفروش ترین کنسرو بازار کنسرو تن ماهی است که در مراکز پخش ما و نمایندگی های معتبر در صورت خرید عمده به قیمت درب کارخانه محاسبه می شود و می توانید با خرید تن ماهی به قیمت درب کارخانه در مراکز فروش به سود خوبی برسید.

مرکز خرید بهترین تن ماهی

آخرین قیمت روز تن ماهی

صحبت در مورد قیمت میگو پاک شده در تهران در بازار الان ایران کمی سخت است.چرا که تن ماهی در بازار با برندهای فراوانی تولید می شود و هر کدام از برندهای برای خود یک قیمت مصرف کننده مشخص کرده اند که این قیمت امروز در بازار های بزرگ همچون بازار تهران با قیمت هایی ما بین 12هزار تا22هزار تومان یک تن ماهی 120،180 و240 گرمی به فروش می رسد که عواملی همچون گران شدن قیمت فروش ماهی،وارد نشدن قوطی های کنسروی و روی آوردن به تولید داخلی باعث شده که امروز تن ماهی قیمت بالایی داشته باشد برای خرید بهترین تن ماهی ها با بهترین برندها با کارشناس فروش ما تماس بگیرید قیمت ها را مقایسه کنید و سپس خرید کنید.

مرکز خرید بهترین تن ماهی

مرکز خرید بهترین تن ماهی

در یک کلام باید بگویم اول جستجو کنید چه از نظر کیفیت انواع تن ماهی ها و چه از نظر قیمت ها و سپس محصولات ما را بررسی کنید و کیفیت واقعی را احساس کنید چون تن ماهی های ما اکثرا از ماهی هوور درجه یک تولید می شوند به همین دلیل کیفیت بالایی دارند و قیمت مناسبی هم دارند.برای ثبت سفارش عجله کنید و از تخفیفات ما استفاده کنید و لذت ببرید.

مرکز خرید بهترین تن ماهی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید