مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

تولید تن ماهی اورگانا در کارخانه های مدرن

این شرکت در راستای اجرایی کردن شعار سال رهبری در سال 97 که حمایت از کالای ایرانی نام گرفته بود، اقدام به آغاز فعالیت خود با افق توسعه در سه فاز کرد. تحقق شعار سال نامگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب در قالب یک طرح اقتصاد مقاومتی برای تولید ماهی سالمون قرمز و قلیه بوشهری را در سال گذشته در دستور کار قرار دادیم.در فاز نخست روزانه ۲۰ هزار قوطی کنسرو شامل کنسرو ماهی در ۶ طعم روغن گیاهی، شوید، روغن زیتون، دودی، فلفلی و مناسب رژیم روغن (در محلول آب نمک) ، کنسرو قلیه ماهی و قلیه میگو  تولید و از طریق سه نمایندگی در استان‌های کرمان، هرمزگان و اصفهان محصولاتش را به بازار ارائه و به زودی چهارمین نمایندگی نیز در استان فارس راه اندازی خواهد شد.برند اورگانا در خرداد 1397تحت مالکیت شرکت یال زرد به ثبت رسیده است که در فاز اول تولید انواع کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی، تن ماهی در روغن زیتون، تن ماهی فلفلی، تن ماهی شویدی، تن ماهی دودی، تن ماهی در آب نمک(رژیمی) و هم‌چنین غذاهای محلی جنوب کشور (کنسرو قلیه ماهی و قلیه میگو)را تولید نموده و در فاز دوم توسعه تولید انواع کنسروهای غیرگوشتی از قبیل کنسر بادمجان، کنسرو لوبیا با سس گوجه و کنسرو لوبیا با قارچ رادر برنامه تولید خود قرار داده است شایان ذکر است اورگانا تنها برند تولیدکننده کنسرو قلیه میگو در کشور می‌باشد که از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

نمایندگی پخش و فروش تن ماهی اورگانا در تهران

تن ماهی پژمان کلا جزء غذاهای پُر خاصیت به حساب می آیند، به خصوص در سال های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در مورد خواص ماهی، جایگاه مناسبی هم در برنامه غذایی روزانه افراد باز کرده اند.بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی ، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن در عضله) است.در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه تن ماهی در ایران تأسیس‌شده است. اما به هرکدام از آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.امروز بهترین،با کبفبت ترین و ارزان ترین برند تن ماهی در ایران تن ماهی اورگانا است که طرفداران زیادی دارد و ما مفتخریم که از طریق نمایندگی تهذان وارد صادرات این برند بزرگ در ایران شده ایم و اکثر کشورهای همسایه خواهان استفاده از این تن ماهی هستند.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

هزینه حمل و نقل تن ماهی اورگانا در ایران

با توجه به عرضه انواع تن ماهی مستقیم از کارخانه میتوانید محصولات تن ماهی اورگانا را با پایبن ترین قیمت در سراسر کشور سفارش دهید و به صورت رایگان درب محل فروشگاه یا انبار خود تحویل بگیرید.قیمت تمام شده تن ماهی اورگانا در قالب حواله بسیار مناسب میباشد و از حاشیه سود خوبی خریداران بهره مند میگردند.همینطور با توجه به قیمت پایینتر مصرف کننده نسبت به سایر تن ماهیها از فروش خوبی نیز برخوردار هستند.اما پیشنهادی که شرکت اورگانا به عنوان یکی از پخش کنندگان عمده و کارگذار شرکتهای مختلف تولید کننده به شما خریداران عزیز دارد این است که برای خرید به صورت مستقیم از کارخانه اقدام کنید.از دلایلی که باعث شده برند اورگانا طرفداران زیادی داشته باشد و تن ماهی ان به نقاط مختلف دنیا صادر شود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ماهیان تن مرغوب و تازه از جمله هوور و گیدر
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • مدیریت مناسب
  • روابط عمومی و بین المللی کارشناسان فروش
  • استفاده از به روز ترین دستگاه های دنیا
  • احترام به حقوق مصرف کنندگان
  • کیفیت بالای انواع تن ماهی اورگانا

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

فروش تن ماهی اورگانا با نازل ترین قیمت

فروش عمده تن ماهی از سوی شرکت های تولید کننده انجام می شود. این شرکت ها نمایندگی انواع آن در ایران را ایجاد کردند و می شود با مراجعه به آنان نیز خرید عمده را انجام داد. در هر شهری که زندگی می کنید می توانید به راحتی به این مراکز خرید و فروش سر زده و انواع تن ماهی را خریداری کنید. در این فروشگاه ها می شود ارزان ترین تن ماهی اورگانا را تهیه کرد. در مراکز خرید همچنین تن ماهی اورگانا عرضه می شود. از آن جا قادر خواهیم بود تا قیمت تن ماهی اورگانا درب کارخانه و قیمت تن ماهی جنوب را به دست آوریم. قیمت تن ماهی امروزه به سبب عواملی نظیر کاهش منابع آبی مناسب جهت رشد و پرورش ماهی، هزینه های بالای کارگر، تجهیزات و تکنولوژی های به کار رفته در تولید تن ماهی و افزایش قیمت قوطی های کنسروی روند روبه رشدی داشته است.عواملی که در اینجا مطرح شد از جمله موانع پیش روی تولید کنندگان و فروشندگان عمده این محصول است، که این عوامل سبب شده جهت تامین بازارهای داخلی واردات این محصول را از کشورهای همسایه بیشتر کنیم.قیمت جهانی تن ماهی را می شود از گروه های بازرگانی جویا شد. این گروه ها در کار صادرات می باشند و بهتر از این قضیه آگاه می باشند. اما نرخ این نوع از کنسرو در ماه های اخیر به یکبارگی بالا رفت که یکی از دلایل آن نرخ ارز خارجی و تأثیرات قیمت جهانی اعلام شد. برترین عرضه کنندگان و تولید کنندگان تن ماهی در کشور در شهرهای جنوبی مستقر هستند، که شما می توانید با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت های آنلاین اقدام به سفارش و خرید از آنها نمایید.اما به هر صورت اگر به دنبال بهترین مارک تن ماهی در ایران هستید بهتر است تن اورگانا را انتخاب نمایید که ماهی آن از اصیل ترین ماهی های شهرهای جنوبی ایران، نظیر بوشهر صید می شو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید