مرکزاصلی فروش انواع غذای کنسروی گربه

خرید غذای کنسرو گربه ارزان،قیمت انواع غذای کنسرو گربه در بازار ایران،فروش غذای کنسرو گربه به قیمت کارخانه در ایران.

مراکزاصلی فروش انواع غذای کنسروی گربه

گربه

این موجودات زیبا و با آن انعطاف پذیری حیرت انگیزشان برای خود خصوصیات جالبی دارند که اگر آن‌ها را بدانید شاید بتواند به برقراری ارتباط با این حیوانات کمک بسیاری به شما نماید.گربه برای هزاران سال و از زمان‌های باستان موجودی فوق العاده بوده است و در عین حال که در کنار انسان زندگی کرده و رابطه تنگاتنگی با او داشته است، تا حد زیادی استقلال خود را حفظ کرده است.گربه ها به بی وفا و بی چشم و رو بودن معروف هستن، برای همین خیلی از افراد فکر میکنن اونا فقط بخاطر غذا به صاحبشون اهمیت میدن و احساسی بهش ندارن. ولی شواهد خلاف این رو ثابت کرده است.

مراکزاصلی فروش انواع غذای کنسروی گربه

غذای کنسرو گربه چیست؟

سوپ ها و کنسرو های محصوص گربه به تفکیک برای انواع گربه ها شامل گربه بالغ، گربه بالغ عقیم شده، بچه گربه و سایر انواع مشخصات گربه ها تولید و عرضه می شود.برای اینکه ببینیم بهترین غذا برای گربه چیه همیشه باید اول بدونیم گربه ها تو طبیعت چه غذایی میخورن. غذای گربه در طبیعت گوشته! اونا حیوانات کوچک مثل:

  • موش
  • سنجاب
  • خرگوش
  • حشرات

رو شکار میکنن و میخورند به همین خاطر میدونیم که گربه ها، برخلاف سگ ها،گوشت خوار اجباری هستن! یعنی برای زنده موندن به گوشت نیاز دارند! و گوشت هم از پروتیین ساخته شده. به همین دلیل است  که غذای گربه ها باید درصد خیلی بالایی پروتئین داشته باشد و کربوهیدرات و سبزیجات غذاش باید خیلی کم باشند.مراکزاصلی فروش انواع غذای کنسروی گربه

مرکزاصلی فروش انواع غذای کنسروی گربه

غذاهای کنسروی چربی بالاتری دارند به همین دلیل توصیه می شود برای سیر کردن گربه هایتان از غذای کنسروی استفاده کنید.گربه ها نمیتونن به صورت غریزی تشخیص بدن که چه غذایی براشون خوبه و چه غذایی نه! پس اگر غذایی رو جلوی گربه‌تون گذاشتین و اون غذا رو خورد یا نخورد، دلیل بر مناسب یا نامناسب بودن اون غذا نیست. قبل از دادن هر نوع خوراکی به گربه، از بی خطر بودنش مطمئن بشین.فروشگاه اینترنتی ما این کنسرو با قیمت ارزان و کیفیت بالا به صورت کلی و جزیی در اختیار شما قرار می دهد فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

مراکزاصلی فروش انواع غذای کنسروی گربه

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید