لیست قیمت کنسرو تن ماهی در بازار

آیا از ارزش غذایی تن ماهی خبر دارید؟

بر اساس تحقیقات بهعمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه میشود که یکی از انتخابهای مناسب، در دسترس و خوش طعم، کنسرو ماهی تون میباشد. مصرف تن ماهی درجه یک در کاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان میشود. بنا به توصیه متخصصان مصرف تن ماهی به دلیل نمک آن برای افراد مبتلا به فشارخون و کودکان زیر 18 ماه مناسب نمیباشد. همچنین توصیه میشود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای کنسرو استفاده نشود.چربی‌های امگا-۳ برای بدن‌مان مفید هستند. اسیدهای چرب ضروری امگا-۳ از آن دسته چربی‌هایی هستندکه بدن‌ ما برای حفظ سلامتی به آن‌ها نیاز دارد ، ولی قادر نیست آن‌ها را تولید کند. این مواد فواید زیادی برای بدن دارند، و کنسرو تن ماهی نیز سرشار از این مواد است.امگا -۳ موجود در تن ماهی ۲۸ برابر بیش‌تر از ماهی‌های آب شیرین است. امگا -۳ ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی، تسکین آرتروز، و کاهش خطرات بیماری آسم کمک کند، و هم‌چنین برای رشد و پرورش کودکان نیز بسیار مهم است. امگا -۳ هم‌چنین قادر است سطوح کلسترول خون را تنظیم و کم کند، و تناسب میان کلسترول خوب و بد را نیز بهبود ببخشد.

لیست قیمت کنسرو تن ماهی در بازار

پخش انواع کنسرو تن ماهی 

شرکت آوین کنسرو در راستای فروش بیشتر و عرضه محصولات با کیفیت تر به بازار ایران امروز انواع کنسرو کنسرو تن ماهی را در طعم های مختلف و با قیمت های متفاوت نسبت به نوع ماهی استفاده شده به بازار عرضه می کنند.ما امروز با داشتن مراکز پخش متعدد در اکثر شهرهای ایران به دنبال عرضه تمامی کنسروجات شرکت از جمله تن ماهی درجه یک با تمام برندهای معروف بازار از جمله اورگانا و گراتیس هستیم.شما می توانید با مراجعه به مراکز پخش ما یا عمده فروشی ها انواع تن ماهی های تولیدی ما را با قیمت مناسب تهیه کنید.

لیست قیمت کنسرو تن ماهی در بازار

خرید کنسرو تن ماهی به قیمت کارخانه

اگر میخواهید خرید عمده تن ماهی داشته باشید و قصد دارید به پایین ترین قیمت در سراسر ایران خرید خود را انجام دهید به شما تبریک میگوییم بهترین نقطه را برای خرید خود انتخاب کرده اید.شرکت آوین کنسرو به عنوان تولید کننده در بخشی از بازار و همچنین سهامدار عمده معتبرترین شرکتها در بخش دیگری از بازار به صورت مستقیم از درب کارخانه تن ماهی را به شما تحویل میدهد.در بسیاری از موارد مشاهده شده که محصول واحدی را فروشگاههای مختلف با قیمت متفاوتی عرضه میکنند و هر کدام حاشیه سود متفاوتی را دریافت میکنند.در فروش عمده نیز همین موضوع وجود دارد و خریداران باید به دنبال خرید از نفر اصلی باشند و واسطه ها را کنار بگذارند زیرا به این صورت میتوانند از سود بیشتری برخوردار شوند.شرکت ما با خرید و فروش تن ماهی از کارخانه محصولات مورد نظر شما را با قیمت بسیار مناسب و پایین ترین قیمت در سطح کشور به دست شما میرساند.فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت کنسرو تن ماهی در بازار

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید