قیمت خرید کنسرو تن ماهی دودی اورگانا

تنظیم متابولیسم بدن با خوردن کنسرو تن ماهی دودی

تن نام چند نوع ماهی بزرگ اقیانوسی از خانواده تون ماهیان است. این نوع ماهی خیلی سریع شنا می کند و سرعت حرکت آن به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. بیشتر ماهیان تن در دریاهای گرم زندگی می کنند، اما بسیاری از آنان در فصل تابستان به آب های شمالی کره زمین سفر می کنند. بعضی از انواع ماهی های تن، خونگرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی، میزان زیاد پروتئین محتوی آهن در عضله است.تن ماهی دودی یکی از چاشنی های مورد علاقه تعداد بسیار زیادی از مادران است. از ماهی دودی نه تنها برای طعم دار کردن غذاها استفاده می شود بلکه بسیاری از افراد آن را در کنار بیشتر غذاها سرو می کنند.مصرف کنسرو تن ماهی دودی در بارداری، تنها در صورتی که کنسرو شده باشند، مجاز هستند. در غیر اینصورت ممکن است حامل لیستریا بوده و مادر به عفونت لیستروزیس که یک وضعیت بالقوه خطرناک در دوران بارداری است، مبتلا گردد. این بیماری می تواند منجر به مرده زایی، سقط جنین و مشکلات بعد از زایمان گردد. مادران باردار به دلیل ضعف سیستم ایمنی در دوران بارداری به راحتی تحت تاثیر بیماری قرار می گیرند. بعلاوه مسمومیت با جیوه می تواند به سیستم عصبی جنین آسیب وارد کند.

قیمت خرید کنسرو تن ماهی دودی اورگانا

ویتامین های داخل کنسرو تن ماهی دودی

تن ماهی از جهت دیگری هم برای بیماران قلبی مفید است، زیرا با دارا بودن ویتامین B6، سطح هموسیستئین خون را پایین می آورد و از آسیب دیواره رگ ها پیشگیری می کند. انجمن قلب آمریکا برای بیماران مبتلا به تری گلیسرید بالا و فشار خون بالا، مصرف دو بار در هفته، ماهی های حاوی امگا 3 را توصیه می کند.غذاهای دریایی و ماهی دودی حاوی پروتئین و ویتامین آ، د و نیز منبع عالی ویتامین ب کمپلکس، به ویژه نیاسین، ب 12 و ب 6  هستند. همچنین کلسیم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، ید و سلنیوم بدن را تامین می کنند. ماهی دودی نیز چربی بسیار کم و اسیدهای چرب امگا 3 مفید دارند.رنگ طلایی براق با مزه مطلوب از ویژگی‌های یک ماهی دودی مطلوب است، ماهی دودی را نباید در معرض آفتاب گذاشت ماهی دودی یک محصول سنتی است که با استفاده از شور کردن به روش مخلوط و سپس دود سرد یا گرم تهیه شده و معمولاً در کیسه‌های پلاستیکی در خارج از یخچال نگهداری می‌شود و به صورت خام یا نیم پخته مصرف می‌شود.‫

قیمت خرید کنسرو تن ماهی دودی اورگانا

مرکز فروش کنسرو تن ماهی دودی اورگانا مرغوب

امروزه با توجه به افزایش مشغله های معمول مردم، وقت برای خرید کردن بسیار کم خواهد بود. با توجه به اهمیت یافتن وقت و همچنین کمبود زمان و به خصوص برای افرادی که شاغل هستند کسب و کارهای اینترنتی بسیار رونق یافته اند. این نوع از کسب و کارها توانسته اند تا حد زیادی از مشغله های مردم را حل کرده و در سریعترین زمان ممکن کالا و خدمات آنها را به دستشان برسانند.شرکت آوین کنسرو نیز با داشتن مراکز فروش معتبر در سراسر ایران کنسرو تن ماهی دودی اورگانا را با بالاترین کیفیتی و جدیدترین متد روز دنیا تولید و روانه بازار می کند و شما می توانید به صورت آنلاین و یا با یک تماس با کارشناس ما سفارشات خود را ثبت کنید و از خوردن کنسرو تن ماهی دودی اورگانا لذت ببرید.

قیمت خرید کنسرو تن ماهی دودی اورگانا

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید