قیمت خرید و فروش عمده کنسرو تن ماهی ارزان

مرکز پخش انواع تن ماهی پژوهش در بازار ایران،خرید اینترنتی کنسرو تن ماهی اعلا،قیمت کنسرو تن ماهی در سال 98 چقدر است؟

قیمت خرید و فروش عمده کنسرو تن ماهی ارزان

تن ماهی ارزان

تن ماهی غذایی آسان و خوشمزه است که تقریباً غذای محبوب و موردعلاقه‌ی اکثر خانواده‌های ایرانی نیز هست!این خیلی مهم است که شما از یکی از بهترین‌های برند تن ماهی، تن ماهی درج بخرید و از مزه‌ی واقعی و لذیذ آن لذت ببرید یا از یک برند نا معتبر تن ماهی خریده و طعم لاستیک و روغن بی‌کیفیت را باهم تجربه کنید.البته واقعاً انتخاب از بین این‌همه برند مختلف و متنوع کار سختی است و شاید هرکسی برای چنین کاری وقت نگذارد.همان‌طور که می‌دانید تن ماهی نام یک نوع ماهی نیست و در اصل تن ماهی به گروهی از ماهی‌های اقیانوسی گفته می‌شود که از خانواده‌ی تن ماهی‌ها هستند.تفاوت تن ماهی‌ها با دیگر ماهی‌ها در رنگ گوشت آن‌ها است، به‌طوری‌که اغلب ماهی‌ها گوشتی سفید رنگ دارند، اما تن ماهی‌ها دارای گوشت قرمز یا صورتی هستند.برای همین امروز کارشناسان هفته ای یکبار خوردن تن ماهی را توصیه می کنند.

قیمت خرید و فروش عمده کنسرو تن ماهی ارزان

چرا قیمت تن ماهی چند برابر شد؟

قیمت تن ماهی که قبلا ۹ تا ۱۰ هزار تومان بود به ۱۵ تا ۱۹ هزار تومان رسیده است. دلایل مختلفی برای گرانی قیمت تن ماهی گفته شده و مهم‌ترین آن نزدیک شدن به پایان فصل صید در ایران و احتیاج به واردات برای تولید تن ماهی است.گرانی قیمت تن ماهی احتمالا به گوشتان رسیده. متاسفانه باید بگوییم زمزمه‌هایی که درباره افزایش قیمت تن ماهی می‌شنیدیم حقیقت دارند. آن‌هایی که در یکی دو روز گذشته برای خرید کنسرو تن ماهی روانه سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده‌اند با چشم‌های خودشان دیده‌اند که روی بسته بندی محصولات تولید در سال جدید قیمت‌ها تغییر کرده و از حدود ۱۰ هزار تومان به ۱۹ و ۱۵ هزار تومان رسیده است. با این حال، چون کنسرو تن ماهی محصولی با ماندگاری بالا است، هنوز می‌توان در بسیاری از سوپرمارکت‌ها تولیدات سال قبل را با قیمت قدیم پیدا کرد.و یکی از این فروشگاه های اینترنتی در ایران فروشگاه ما است که کنسرو تن ماهی را به قیمت قبل در اختیار شما مصرف کننده قرار می دهد.

قیمت خرید و فروش عمده کنسرو تن ماهی ارزان

خواص فوق العاده تن ماهی

  • ماهی تن از جهت دیگری هم برای بیماران قلبی مفید است ، زیرا با دارا بودن ویتامینb6، سطح خون را پایین می آورد و از آسیب دیواره رگ ها پیشگیری می کند.
  • با نگاهی به ترکیب غذایی ماهی تن در می‌یابیم، این ماهی غنی از پروتئین است و ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارد. در خصوص فواید و محتویات تن ماهی باید تاکید کرد، سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا دو برابر بیش‌تر از میزان پروتئین موجود در تخم‌ مرغی است که آن را به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین می‌شناسیم. پروتئین موجود در ۱۰۰ تن ماهی و تخم مرغ به ترتیب ۲۲ و ۱۳ گرم است. بنابراین با مقایسه‌ی این دو ماده‌ی غذایی در می‌یابیم، تن ماهی نسبت به تخم مرغ حاوی پروتئین بیش‌تری است.
  • ماهی تُنی که در اعماق اقیانوس زندگی کرده باشد، منبع عالی برای تغذیه‌ی بدن انسان به شمار می‌رود. گوشی ماهی تن سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری، از قبیل سلنیوم، منیزیوم، پتاسیم، مجموعه‌ی ویتامین B، و امگا-۳ است.
  • تن ماهی سرشار از امگا-۳ و برای حفظ کارکرد قلب بسیار مفید است. امگا-۳ نسبت تمرکز اچ‌دی‌ال یا همان کلسترول خوب را در بدن افزایش می‌دهد، مانع از ایجاد لخته در عروق خونی می‌شود، و آهنگ ضربان قلب را بهبود می‌بخشد.
  • DHA هم‌چنین می‌تواند باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن شود. طبق نتایج یک مطالعه،‌ نوزادانی که شیر خشک غنی شده از روغن ماهی مصرف می‌کردند، نسبت به نوزادانی که فقط شیر خشک معمولی یا شیر گاو مصرف می‌کردند، از سطوح پروتئین بالاتر – در نتیجه، کارکرد ایمنی بالاتری برخوردار بودند.

قیمت خرید و فروش عمده کنسرو تن ماهی ارزان

قیمت خرید و فروش عمده کنسرو تن ماهی ارزان

با افزایش قیمت ماهی در بازار ایران قیمت کنسرو تن ماهی نیز متفاوت از قبل شد و چندین برابر افزایش یافت به همین دلیل امروز یکی از گران ترین کنسروهای موجود در بازار است که همه افراد با این قیمت های نجومی قادر به خرید آن نخواهند بود ولی در فروشگاه اینترنتی ما این کنسرو با قیمت قبل و ارزان موجود است که امروز فروشگاه اینترنتی ما یکی از پرفروش ترین فروشگاه ها در این بازار گرانی است که شما عزیزان برای ثبت سفارش و خرید ارزان کنسرو تن ماهی می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید چون تعداد کمی کنسرو ارزان در انبار موجود داریم.

ارزانترین قیمت فروش ماهی تن در اصفهان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید