قیمت خرید تن ماهی های ارزان

گرانترین تن ماهی های ایران

بسیاری از متخصصین تاکید می کنند تا گوشت ماهی را جایگزین گوشت قرمز و مرغ کنید. اما امروزه مصرف ماهی بر روی سفره خانواده ها کم و یا حذف شده است.و عمده دلیل آن هم بالا رفتن قیمت ماهی توسط صیادان می باشد که باعث شده قیمت ها افزایش شدیدی داشته باشند. از این رو آنها می توانند کنسرو تن ماهی تونینولند را که دارای همان خواص ماهی می باشد جایگزین کنند و از خواص آن بهره مند شوند.کنسرو تن ماهی در این سال های اخیر جایگزین خوبی برای ماهی بوده و به راحتی در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها می توانید خریداری کنید در حال حاظر بهترین برندها که با ماهی هوور درجه یک و با قیمت های بالا به فروش می رسند می توانید برندهایی مانند اورگانا،تاپسی،تحفه و میرو تن را خریداری کنید و با خیال راحت استفاده کنید.

قیمت خرید تن ماهی های ارزان

انواع تن ماهی ارزان

کنسرو تن ماهی شنگر سرشار از این امگا 3 می باشد. فروش کنسرو تن ماهی در یک مرکز مطمئن این اطمینان را به خریدران می دهد که یک محصول خوب و با کیفیتی را تهیه نموده اند.به همین دلیل تاکید می کنیم که مجموعه آوین کنسرو جزو بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های می باشد که بهترین برندهای روز بازار ایران را در انواع طعم های دودی،فلفلی،شویدی،زیتونی و ….با قیمت های فوق العاده پایین روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.اگر به دنبال برندهای ارزان بازار با ماهی زرده هستید می توانید در مجموعه ما با قیمت های 9900تومان و 14هزار تومان خریداری کنید و در بازار ایران با قیمت های بالای 20 هزار تومان به فروش برسانید.

قیمت خرید تن ماهی های ارزان

قیمت خرید تن ماهی های ارزان

مجموعه آوین کنسرو با تولید کنسرو تن ماهی در روغن این کنسرو خوب و با کیفیت بسیار عالی را با قیمت های پایین روانه بازارهای بزرگ داخلی و خارجی که مشتاق خرید برندهای ایرانی هستند می کند.خریداران می توانند با مراجعه به مراکز پخش کننده ما و نمایندگی های معتبر برندهای ما در بازار ایران می توانند انواع تن ماهی های ارزان را با یک قیمت عالی خریداری کنند.اگر به دنبال خرید تن ماهی ارزان به صورت عمده برای فروشگاه ها،سوپر مارکت ها،ارگان های دولتی،پادگان های نظامی هستید می توانید برندهای تولیدی ما را با کمترین قیمت نسبت به قیمت های روز بازار ایران خریداری کنید ما تمامی برندهای خود را با وزن های 120 و 180 گرمی در شیرینگ 24 عددی با بسته بندی های فوق العاده زیبا روانه بازار کرده ایم.برای ثبت سفارش عجله کنید و با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید تن ماهی های ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید