قیمت ارزان کنسرو لوبیا سبزبا کیفیت عالی

همه امروزه با لوبیا و خواص باور نکردنی آن آشنایی داریم یکی دیگر از انواع لوبیا لوبیا سبز است که امروز طرفداران زیادی دارد،آیا خواص لوبیا سبز را می دانید؟آیا می دانید منسرو لوبیا سبز چگونه تهیه می شود؟آیا می دانید با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لوبیا سبز

لوبیا سبز یک غذای گیاهی کم کالری است که می توان آن را به صورت خورشت لوبیا سبز،خوراک و طبخ با پلو استفاده کرد.خوراک لوبیا سبز را معمولا با هویج، سیب زمینی و گوجه فرنگی طبخ می کنند اما این خوراک همراه با گوشت به عنوان یک غذای کامل در وعده ناهار طرفداران زیادی دارد. در این مطلب با طرز تهیه خوراک لوبیا سبز با گوشت همراه ما باشید.

 

خواص لوبیا سبز

  • لوبیا سبز توانایی پیشگیری از سرطان را دارد و مصرف منظم لوبیا سبز باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، روده بزرگ، دهانه رحم، ریه و پروستات میشود.
  • مطالعات نشان داده اند که مصرف لوبیا سبز به طور قابل توجهی باعث کاهش رونویسی معکوس شده در سلول های HIV می شود، که شایع ترین شکل HIV در سراسر جهان است.
  • مطالعات نشان داده اند که مصرف لوبیا سبز به طور قابل توجهی باعث کاهش رونویسی معکوس شده در سلول های HIV می شود، که شایع ترین شکل HIV در سراسر جهان است.
  • اضافه کردن لوبیا سبز به وعده های غذایی متعادل، به شما کمک می کند وزن خود را با پایین آوردن سطح قند خون خود کاهش دهید.
  • ویتامین K بالای موجود در لوبیا سبز می تواند به بدن کمک کند تا بافت استخوان ها را مستحکم نگه دارد. مصرف لوبیا سبز به افراد سالمند مبتلا به پوکی استخوان، ورزشکاران توصیه میشود زیرا خطر شکستگی استخوان را کاهش میدهد و حتی به بهبود استخوان های شکسته نیز کمک میکند.

 

طرز تهیه کنسرو لوبیا سبز

  • لوبیاها را بشویید و تمیز کنید و به اندازه دلخواه ببرید.
  • سپس آن ها را در آب بجوشانید تا بخار پز شوند.
  • آن ها را داخل شیشه های یک لیتری بریزید و داخل هر شیشه یک عدد گوجه فرنگی و یک قاشق نمک بریزید و در شیشه ها را محکم ببندید (این کار برای استریل شدن و ضد باکتری شدن کنسرو ضروری است)
  • یک دیگ بزرگ بردارید و شیشه ها را داخل آن بچینید برای اینکه شیشه ها به هم نخورند می توانید دور شیبشه ها کهنه بپیچید.داخل دیگ را پر از آب کنید ولی روی درب شیشه ها آب نباشد و به مدت 50 دقیقه بجوشانید،سپس شیشه ها را بردارید و بر عکس روی میز بچینید و اجازه دهید چند روز به این شکل بماند به این راحتی کنسرو شما آماده است و می توانید هم با شیشه و هو درون قوطی بریزید و تا 6ماه بعد قابل استفاده است.

طرز تهیه کنسرو لوبیا سبز

کنسرو لوبیای ارزان را از ما بخرید فروشگاه اینترنتی ما این محصول را در شیشه و در قوزی های 500 گرمی در بازار با قیمت میانگین 5000 تومان به فروش می رساند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

طرز تهیه کنسرو لوبیا سبز

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

راه های ارتباطی:
طرز تهیه کنسرو لوبیا سبز شماره موبایل: 09130573831
طرز تهیه کنسرو لوبیا سبز شماره تلفن ثابت:03834234679
طرز تهیه کنسرو لوبیا سبز پست الکترونیکی: pltf1371@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید