فروش عمده کنسرو خیارشور ارزان

یکی دیگر ارکنسروهای خوشمزه موجود در بازار که طرفدار زیادی دارد کنسرو خیارشور است.آیا طرز تهیه کنسرو خیارشور را می دانید؟آیا می دانید خیارشور چه خواصی دارد؟آیا می دانید به چه شکلی در فروشگاه ما به فروش می رسد؟وبا چه قیمتی به دست مشتری می رسد؟

خیارشور

یکی از انواع ترشی و شوریجات خوشمزه خیارشور است،که در دو نوع صنعتی و خانگی به فروش می رسد و هرکدام علاقه مندان خاص خود را دارد اما هرکسی در خانه نمی تواند خیارشور خوب و با کیفیت درست کند چون بعد از مدتی پیرشده و کپک می زند به همین دلیل توصیه می شود که از خیارشورهای کنسروی استفاده کنید چون دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

 

موارد مصرف خیارشور

  • به صورت چاشنی در کنار انواع غذاها استفاده می شود.
  • در تهیه انواع سالادها،سس ها و سالاد الویه
  • همراه با انواع ساندویج گرم و سرد و در تهیه انواع غذاهای سریع و آماده.

مواد مورد نیاز برای تهیه خیارشور

خیار سبز،آب،نمک طعام،فلفل سبز،سیر،سرکه و ترخون

نحوه تولید و آماده کردن کنسرو خیار شور در کارخانه

بعد از آن که خیار سبز وارد کارخانه شد عملیات بازرسی و افت زنی روی آن ها صورت می گیرد. ابتدا خیارها در سالن گریدینگ درجه بندی می شوند و هر درجه از آن ها درون سبدهای مخصوص درجه خود ریخته می شوند. این کار باعث می شود درجه خیارهایی که به هم نزدیک می باشد (مثلا درجه ممتاز و درجه یک ) از هم تفکیک شوند.
خیار سبزها درون یک وان آب قرار می گیرند. بعد از آن که عملیات خیس گذاری به گونه مناسب بروی خیار سبز صورت گرفت، توسط دستگاه نقاله به دستگاه دم گیر و گل گیر هدایت می شود. عمل گل گیری ودم گیری در بین میله هایی صورت می گیرد که در جهت هم می چرخند و دم وگل را به درون خود می کشند، بعد از این مرحله خیارها وارد دستگاه شستشوی برسی و سپس وارد مرحله سورتینگ می شود. در این مرحله خیارها توسط تسمه نقاله ای به سمت جلو حرکت داده می شوند و عمل جدا سازی خیار سبزهای کپک زده، شکسته شده و همچنین آن هایی که بافت نرم دارند و خیار سبزهایی که درجه آن ها با درجه خیار شور خط تولید یکی نمی باشد به صورت دستی انجام می شود. ظروف بسته بندی پس از پاستوریزه شدن در خط تولید قرار می گیرند و سپس وارد دستگاه پرکن می شود. دستگاه پرکن شکلی دوار دارد که خیار سبز درون این دستگاه ریخته می شود و طی حرکت ظروف، ظروف از خیار سبز پر می شوند بعد از آن که ظروف به طور کامل پر از خیار شد وارد دستگاه محلول ریز می شوند، این محلول شامل آب، نمک و سرکه می  باشد. دمای محلولی که وارد ظروف می شود نباید کمتر از 78 درجه سانتی گراد باشد. پر شدن شیشه ها از محلول داغ باعث تخلیه شدن هوا از ظرف می شود و خلایی به وجود می آورد که این خلا در ماندگاری محصول نقش بسزایی دارد. بعد از آن که محلول ریزی در ظروف انجام شد، ظروف وارد مرحله در بندی می شود. ظروف در بندی شده وارد دستگاه پاستورایزاتور می شوند و یا با بخار استریل می شوند. پس از آن مرحله برچسب زنی،کارتن گذاری، پالت گذاری و انتقال به انبار قرنطینه می باشد. محصول تولیدشده به مدت 10 روز در انبار قرنطینه باقی می ماند و سپس نمونه گیری شده و نمونه ها در آزمایشگاه مورد بررسی قرارگرفته و آزمایشات کنترل کیفیت برروی آن ها انجام می گیرد، در صورت بی نقص بودن نمونه ها، محصول آماده عرضه به بازار می باشد.

تهیه خیار شور خانگی

سبزی ها و خیار ها رو بشورید و بگذارید خوب خشک شوند ( اگه خوب خشک نشود کپک میزند ) ، لازم نیست سبزیها رو خرد کنید ، بعضی ها خیار ها و سبزیها را نمی شورند و بعد خیار شورها را آب میکشند اما مادر من از همان اولش می شورد.آب و نمک را بزارید بجوشد ( تقریبا به ازا هر15 لیوان آب یک لیوان خرد شده سنگ نمک به کار میره ) در انتها زاج سفید را هم داخلش بگذارید و وقتی حل شد از روی گاز بدارید.خیار و سبزیها را لایه لایه داخل ظرف ترشی ریخته و سیر و فلفل را هم لابه لای آنها قرار دهید، آب و نمک رو بریزید روی مواد تا جائی که ظرف پربشه بعد درش رو محکم ببندید و بزارید تا جا بیفته بستگی به دمای هوا زمان لازم برای عمل آمدن خیار شور متفاوت است هرچه هوا گرمتر شود زمان هم کمتر میشود.تهیه خیار شور خانگی

خواص خیار شور

خیار سرشار از ویتامینC  است و برای مبتلایان به بیماری قند مفید می‌باشد. همچنین خیار خواب‌آور خوبی به‌شمار می‌رود.خیارشور را میتوان در سالاد، ساندویچ و انواع چیزهای دیگر استفاده کرد. شما می توانید بجای سس های سالاد که کالری زیادی دارد خیارشور استفاده کنید یک جایگزین عالی برای سسهای پرکالری است. خیارشور کلسترول هم ندارد.

عرضه کنسرو خیار شور در فروشگاه ما به صورت اینترنتی و با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به بقیه مراکز فروش عرضه می شود که این کنسرو در قوطی های 500الی700گرمی در بازار عرضه می شود قیمت میانگین فروش این کنسرو در بازار ایران بین 6000تا 10000 تومان بسته به وع قوطی آن به فروش می رسد ولی در فروشگاه ما با قیمت مناسب تر عرضه می شود.تهیه خیار شور خانگی

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش عمقده و قیمت های ما می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

راه های ارتباطی:تهیه خیار شور خانگیشماره موبایل: 09130573831تهیه خیار شور خانگیشماره تلفن ثابت:03834234679تهیه خیار شور خانگیپست الکترونیکی: pltf1371@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید