فروش عمده کنسرو بادمجان در ایران

آیا می دانید عرضه کنسرو بادمجان در ایران به چه شکل است؟آیا می دانید با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟آیا می دانید یکی ازغذا های کم کالری که به لاغری شما کمک می کند کدام است؟و اینکه با چه قیمتی در بازار خرید و فروش می شود؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بادمجان

این محصول به عنوان یک خوراک و وعده غذایی کامل ویا مکملی است جهت تولید انواع غذاهای ایرانی نظیر قلیه بادمجان،کوکوبادمجان وته چین گوشت و بادمجان مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول فوق العاده خوشمزه و پرخاصیت که امروز با واسطه در ایران عرضه می شود ولی شرکت ما ب صورت آنلاین و اینترنتی این محصول را با قیمت مناسب تر در اختیار شرکت ها،رستوران ها و مغازه ها قرار می دهیم.

دانستنی هایی در مورد بادمجان

یکی از پرخاصیت ترین سبزیجات است که به علت مزه لذیذ و تنوع در پخت می توان با آن انواع غذاها را درست کرد.بادمجان از خانواده سیب زمینی است و از زمان های قدیم در کشور هند کشت می شد و از آنجا به بقیه نقاط مختلف جهان صادر می شد.از نظر طب قدیم بادمجان گرم و خیلی خشک است.بادمجان بر خلاف آنچه که عوام اعتقاد دارند که بی بو و خاصیت است خاصیت فراوانی دارد که مهمترین خاصیت آن کم کالری بودن آن است که غذای بسیار خوبی است برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند.

نکته:

بادمجان با همه خواصی که گفته شد نباید مورد استفاده اشخاصی که بواسیر و یا درد چشم دارند قرار بگیرد زبرا بیماری آن ها را تشدید می کند.اینگونه افراد بهتر است بادمجان را با گوشت و روغن و سرکه مصرف کنند.

 

طرز تهیه کنسرو خوراک بادمجان:

  •  ابتدا بادمجان پوست شده را که به صورت حلقوی برش داده اید سر تفت می دهید تا طلایی شود.
  • سپس در تابه ای جداگانه قارچ ها را به صورت حلقه ای برش می زنید و پیاز را هم به همین صورت خرد می کنید کمی نمک و روغن کنجد را به آن اضافه می کنید و به آرامی درون ماهی تابه تفت می دهید.
  • سپس فلفل دلمه ای خرد شده را به ان می افزایید و کمی فلفل و زردچوبه را به آن اضافه می کنید.
  • بعد از دو دقیقه مواد را از ماهی تابه خارج کرده و به بادمجان های سرخ شده اضافه می کنید و کمی به هم می زنید تا به طور کامل با هم مخلوط شوند.
  • سپس سطح آن را صاف می کنید و گوجه فرنگی های حلقوی را روی مواد قرار می دهید شعله را هم کم می کنید تا به آرامی پخته و آماده شود.پس از ده دقیقه غذای شما آماده است. این غذا می تواند به عنوان شام و یا سفره افطار مزین سفره های شما باشد.

روش نگهداری كنسرو خوراك بادمجان:

لطفاً از مصرف کنسروهایی که تغییر رنگ و بو دارند خودداری کنید و در صورت مشاهده ی تورم در قوطی کنسرو از مصرف آن اجتناب کنید. این محصول جهت مصرف افرادی که به بادمجان و گوجه فرنگی حساسیت دارند مناسب نمیباشد.

طرز تهیه کنسرو خوراک بادمجان:

 

جهت خرید این محصول می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید با آن ها تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید همچنین فروشگاه اینترنتی ما نیز این محصول پرخاصیت را با قیمت فوق العاده عالی در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید