فروش تن ماهی ۱۸۰ گرمی ساده

انواع تن ماهی

فروش تن ماهی ۱۸۰ گرمی ساده

تن ماهی ریحانه از جمله غذاهای آماده و پرطرفدار در ایران و تمامی نقاط دنیا محسوب می گردد که دارای ویتامین های بسیار مفیدی است. با توجه به فراوانی وجود ماهی تن در کشورمان، کارخانجات تهیه و تولید تن ماهی متعددی در حال فعالیت می باشند. بهترین مرکز عرضه تن ماهی صادراتی با ارائه تن ماهی درجه یک در انواع مختلف، از جمله با روغن زیتون و سویا و با بسته بندی های مدرن و استاندارد، باعث استقبال فراوان خریداران این محصول گردیده است.ما در مجموعه آوین کنسرو انواع تن ماهی را با ماهی های مختلف در روغن های گیاهی اعلا تولید کرده ایم و با طعم ها و وزن های مختلف راهی بازارهای داخلی و خارجی می کنیم.برای اطلاع دقیق از قیمت انواع تن ماهی تولید شده با ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی ساده

فروش تن ماهی ۱۸۰ گرمی ساده

یکی از کنسرو های بسیار پر مصرف که روزانه از آن استفاده می شود، کنسرو ماهی می باشد. برای تهیه کنسرو ماهی از ماهی های مخصوص استفاده می شود که دارای گوشت قرمز یا صورتی می باشند که عموما سفت می باشند.از انواع ماهی تن می توان به ماهی آلباکور، ماهی بلوفین، بال ماهی، گیدر از خانواده زرد باله ها، ماکرل، هوور، زرده از خانواده بادبان ماهی ها و … اشاره کرد.
از بین انواع تن ماهی تاپسی نامبرده تنها چهار نوع از آن ها در کشور ایران مورد استفاده قرار می گیرند که در میان آن ها ماهی هوور و ماهی گیدر از گران ترین ماهی های تن محسوب می شوند و همچنین ماهی زرده و مارلین از کیفیت پایین ترین برخوردار هستند.برای خرید عمده تن ماهی های ساده در ولقهع تن ماهی در روغن گیاهی می توانید به ما اطمینان کنید و بهترین برندهای تن ماهی را با قیمت های بسیار عالی از ما خریداری کنید.

فروش تن ماهی ۱۸۰ گرمی ساده

فروش تن ماهی ۱۸۰ گرمی ساده

تن ماهی های ۱۸۰ گرمی ساده عمدتا بیشترین فروش را در بین انواع تن ماهی با طعم ها و وزن های مختلف دارند.اگر به دنبال تن ماهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید فروش عمده انواع تن ماهی های ۱۸۰ گرمی ما هم از طریق نمایندگی های ما در سراسر کشور امکان پذیر است و هم اینکه می توانید بهترین تن ماهی ها را از ما به صورت ماشینی از درب کارخانه خریداری کنید و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید