فروشنده تن ماهی در روغن

تن ماهی گلکسی

فروشنده تن ماهی در روغن

یکی از برندهای میگو پرورشی بوشهر که این روزها فروش بسیار بالایی را دارد تن ماهی گلکسی است که هم فروش بسیار بالایی را دارد و هم قیمت بسیار مناسبی را دارد.تن ماهی گلکسی ۱۸۰ گرمی با ماهی هوور گیدر در روغن گیاهی تولید می شود و کارخانه های جنوب کشور و استان های اصفهان و شهرکرد این روزها بهترین تن ماهی را راهی بازار می کنند.اگر به دنبال خرید تن ماهی گلکسی درجه یک و اعلا هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و از ما بهترین های بازار را خریداری کنید.تن ماهی گلکسی یک برند بین المللی شده و فروش بسیار خوبی را در کشورهای دیگر دارد.

قیمت تن ماهی

فروشنده تن ماهی در روغن

بازار میگو پاک شده در تهران این روزها حال خوبی ندارد و مواد اولیه با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند که این امر باعث شده تا تن ماهی ۱۸۰ گرمی با قیمت های بالایی به فروش برسند. اگر به دنبال خرید تن ماهی با قیمت های مناسب هستید می توانید با ما تماس بگیرید و تن ماهی های مختلف با ماهی ها و طعم ها و کیفیت های مختلف را از ما با قیمت های بسیار مناسب از ما خریداری کنید اگر به دنبال خرید تن ماهی با قیمت های اعلا و درجه یک هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.

فروشنده تن ماهی در روغن

فروشنده تن ماهی در روغن

یکی از مهمترین مزایای مصرف کنسرو ماهی این است که این کنسرو ها سرشار از مواد مغذی می باشند که این مواد برای بدن نما بسیار لازم و ضروری است. کنسرو تن ماهی دارای اسید های چرب امگا ۳ می باشد که این نوع از اسید های چرب غیر اشباع هستند و نه تنها برای بدن مضر نیستند بلکه مزایای بسیار زیادی را هم دارا هستند. کنسرو تن ماهی دارای فسفر می باشد. فسفر برای عملکرد مغز بسیار زیاد مفید است. مادرانی که تمایل دارند کودکان باهوشی را دارا باشند باید این کنسرو تن ماهی را در برنامه غذایی خود قرار دهند و از آن لذت ببرند.کنسرو تن ماهی برای آن دسته از افرادی که دچار مشکل قلبی هستند بسیار مناسب است و بیماری آنها را تا حدودی کنترل می کند. کنسرو ماهی در روغن بسیار زیاد خوشمزه و خوش طعم است. این کنسرو تن ماهی دارای عطر و طعم خوبی می باشد.و عمده فروشنده های تن ماهی در کشور نمایندگان پخش و فروش ما هستند که به قیمت درب کارخانه محصولات را به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید