عرضه تن ماهی رژیمی به قیمت درب کارخانه

مقدار کالری موجود در تن ماهی رژیمی

همه می دانند که تن ماهی رژیمی یک تن ماهی فوق العاده با خاصیت است که میزان کالری کمتری نسبت به بقیه تن ماهی های موجود در بازار دارد از این رو برای افرادی که می خواهن وزن کم کنند یا می خواهند رژیم بگیرند می توانند در برنامه غذایی خود قرار دهند.خوردن تن ماهی های حاوی امگا 3 برای کاهش بیماری های قلبی- عروقی بسیار مفید است، زیرا این ماده مغذی میزان چربی های بد خون (LDL- کلسترول و تری گلیسریدها) را کاهش می دهد؛ میزان کلسترول خوب یا HDL را افزایش میدهد؛ تجمع پلاکت را پایین می آورد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند؛ با کاهش سلول های اندوتلیال و تولید مشتقات پلاکت عامل رشد، از ضخیم شدن رگ ها جلوگیری می کند.

عرضه تن ماهی رژیمی به قیمت درب کارخانه

 

جلوگیری از پیشرفت سرطان با مصرف تن ماهی

تن ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین،مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است.به همین دلیل می توانند از بروز بیماری هایی مانند سرطان و دیابت جلوگیری کنند.مهم تر از همه این که، گوشت تن ماهی هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا 3 به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی- عروقی ، دیابت نوع دوم و برخی از انواع سرطان را دارند.

عرضه تن ماهی رژیمی به قیمت درب کارخانه

صادرات تن ماهی رژیمی به خاورمیانه

بعد از این که تولید انواع تن ماهی را در شرکت آوین کنسرو با یک مجموعه بزرگ و یک مجموعه روبه رشد با جدیدترین متد روز دنیا شروع کردیم و کم کم تن ماهی رژیمی را در ایران با زدن دفاتر نمایندگی به فروش رساندیم حالا فرصتی پیش آمده تا در بحث صادرات هم خودنمایی کنیم و انواع تن ماهی مانند تن ماهی رژیمی را به خاورمیانه ارسال کنیم.صادرات تن ماهی می تواند دایره ارتباطات را گسترده‌تر کرده، بازار رقابتی ایجاد کرده و درک پایدارتر و بهتری از بازارهای جهانی و فرهنگهای آنها ایجاد کند. هنگامی که شرکتی پا را از محدوده جغرافیای خود فراتر می‌گذارد دستاوردهای بیشتری برای خود به همراه خواهد داشت. صادرات می‌تواند برای یک شرکت تولیدی صادرکننده کسب منابع بیشتر و متنوع تر خدمات و تولیدات را به همراه داشته باشد حتی ممکن از آن خدمات در سایر بازارها ارزانتر و آسانتر از بازارهای داخلی بدست آید.

عرضه تن ماهی رژیمی به قیمت درب کارخانه

عرضه تن ماهی رژیمی به قیمت درب کارخانه

امروز با بالا رفتن قیمت تن ماهی در ایران خیلی از کارخانه ها تولیدات خود را متوقف کرده اند و منتظر کاهش قیمت ماهی هستند ولی شرکت آوین کنسرو با برند هایی مانند تن ماهی رژیمی اورگانا با تولیدات خود نشان داده که می توان در بازار ایران با وجود بالارفتن قیمت ها تولید کم انجام داد و به قیمت درب کارخانه تولیدات را به فروش رساند.برای خرید و ثبت سفارش هرچه سریعتر با ما تماس بگیرید.

عرضه تن ماهی رژیمی به قیمت درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید