صادرات کنسرو پنجره به عراق

نمایندگی فروش کنسرو پنجره

همانطور که می دانید شرکت ها و کارخانه های زیادی در ایران در حال تولید کنسرو ماهی هستند.شاید برای شما سوال پیش بیاید که بهترین کنسرو ماهی را ازکجا تهیه کنم؟امروز شرکت آوین کنسرو با برند پنجره یک کنسرو ماهی اعلا با جدید ترین قوطی های موجود دربازار و با کیفیت ترین ماهی بازار تولید کرده و شما می توانید از فروشگاه ها و مراکز پخش معتبر ما کنسرو ماهی پنجره را تهیه کنید و یا اینکه با کارشناس ما تماس بگیرید و کنسرو ماهی پنجره را سفارش دهید و ظرف مدت کوتاهی تحویل بگیرید.

صادرات کنسرو پنجره به عراق

کارخانه تولیدی کنسرو پنجره

ماهي‌هاي مورد استفاده در تهيه اين فرآورده، بايد سالم، بدون عيب، تميز و حتي‌المقدور از يک گونه باشند. دارا بودن پوستي با درخشندگي شفاف و طبيعي، با بوي ماهي تازه صيد شده، عضلات سفت و ارتجاعي، چشم‌هاي روشن و شفاف و طبيعي، نشان دهنده کيفيت خوب اين ماهي‌هاست. ماهي‌هاي مورد مصرف در تهيه اين کنسرو مي‌تواند تازه يا منجمد باشد. در صورت استفاده از ماهي‌هاي منجمد حتما بايد زمان ماندگاري و نحوه انجماد آن در سردخانه، طبق مشخصات مندرج در استاندارد ملي مربوط باشد.کارخانه های زیادی در ایران فعالیت می کنند که شرکت آوین کنسرو با برند پنجره یکی از پرفروش ترین برندهای ایران است.

صادرات کنسرو پنجره به عراق

عرضه کنسرو پنجره در بازار

در راستای خدمت رسانی و اشتغال‌زایی برای مردم ایران زمین، شرکت آوین کنسرو بعد از موفقیت در تولید و ارائه‍‌ی خاویار در عرصه‌ی بین‌المللی،تولید و ارائه ی کنسرو ماهی تن پنجره را در استانداردی بالا هدف گذاری نمود. صداقت در گفتار و عمل به تعهد از ارزش ‌ها ی شرکت قرار داده شد.پنجره توانست با کیفیت‌ترین ماهی تن(گیدر) را از اعماق اقیانوس به ارمغان آورد و با تولید کنسرو ماهی تن با وزن خالص 180 گرم، در بازار داخلی بی‌رقیب باشد.و امروز در سراسر ایران مراکز پخش و نمایندگی های ما این کنسرو ماهی اعلا را به قیمت درب کارخانه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

صادرات کنسرو پنجره به عراق

بازار فروش انواع کنسرو پنجره در کشور

ایران نخستین‌بار کنسروسازی را در سال ۱۳۱۶ با تولید کنسرو ماهی در بندرعباس آغاز کرد، ۳۱ سال بعد تولید کنسرو به شکل امروزی در ایران رسمیت یافت، البته در آن سال‌ها فقط دو یا سه برند مشخص در این حوزه فعالیت می‌کردند که غالبا هم به مصرف خاص می‌رسید که بهترین کنسروهای خاویار بادمجان را تولید می‌کرد.البته با گذشت چند سال چهره‌ها و برندهای مختلفی در این عرصه شروع به فعالیت کردند و برندهای صاحب نام وارد میدان شدند. صنایع کنسرو که از قدیمی‌ترین سندیکاهای ایران است که امروز با برندهای پنجره،درج،گراتیس،اورگانا،شونتون،ساحل طلایی،ریمو،اصالت و اورگانا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و شما برای خرید و سفارش کنسرو پنجره می توانید با کارشناس و مشاور فروش ما تماس بگیرید.

صادرات کنسرو پنجره به عراق

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید