صادرات کنسرو تن ماهی به سوریه

جایگاه کنسرو تن ماهی درجه یک ایرانی در بازارهای خارجی

تُن نام چند نوع ماهی بزرگ اقیانوسی از خانواده scombridea است. این نوع ماهی ها خیلی سریع شنا می‌کند و سرعت حرکت آن به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. بعضی از انواع تن خونگرم می‌باشند. برخلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت آنها، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن قرمز در عضله)، در بافت‌های ماهیچه می باشد. گوشت سفت ماهی تن دارای پروتئین و ویتامین‌های بسیاری است.کنسرو تن ماهی از سوی نمایندگی برندهای برتر آن در ایران انجام می شود. امروزه این نوع از کنسرو را می شود از هر فروشگاه مواد غذایی ای پیدا کرد و تهیه نمود. میگو خشک آکواریومی را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند و آن را در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می دارند. این شرکت ها با استفاده از بهترین گوشت ماهی تن، محصولات شان را روانه بازار می کنند. می توان با مراجعه به نزدیک ترین سوپر مارکت، برندهای مختلف تن ماهی را مشاهده نمود.شرکت های تولیدکننده تن ماهی در کنار این که محصولات خود را به بازار داخلی عرضه می کنند، آن را به خارج از کشور هم صادر می نمایند. این شرکت ها با در نظر داشت شرایط موجود در کشورهای مقصد، طبق سفارش شرکت های بازرگانی، تن ماهی را تولید کرده و سپس صادر می کنند. که امروز بهترین برندهای ما یعنی درج،اورگانا،گراتیس،پنجره،آبروشن،آفرینها با بهترین کیفیت آماده صادرات هستند.

صادرات کنسرو تن ماهی به سوریه

عرضه کنسرو ماهی به صورت عمده

نمایندگی پخش و فروش انواع تن ماهی ایرانی و وارداتی در شهرهای گوناگونی از کشورمان به کارهای گوناگونی مشغول هستند. برای نمونه می شود به دفتر فروش کنسرو ماهی درج اشاره کرد که این دفتر ارزان ترین و با کیفیت ترین ها را با طعم های گوناگون در سطح بازار پخش می کند. در کنار این، نمایندگی دیگر برندهای داخلی و خارجی هم در این حوزه فعالیت می کنند. با سر زدن به بازار می توان به راحتی این نمایندگی ها را پیدا کرد. آنان در کار فروش جزئی و کلی می باشند. که قیمت های انواع کنسرو میگو خشک بندرعباس را نیز می شود از آنان جویا شد.این نمایندگی ها سفارش مشتریان را می پذیرند و برخی از شعبات، رایگان محصول را انتقال می دهند و به دسترس مشتریان می گذارند.اما لازم نیست شما عزیزان این کار را بکنید و زمان زیادی را صرف سرچ کردن در گوگل بکنید ما امروز تمام تحقیقات را انجام داده ایم و بهترین و با کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات را با قیمت پایین و به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

صادرات کنسرو تن ماهی به سوریه

مرکز نمایندگی بهترین تن ماهی در شیراز

کنسرو تن ماهی از جمله غذاهای مورد علاقه در بین مردم است، که آن را به صورت سرد یا گرم، در سالاد و انواع مختلف غذا مورد استفاده قرار می‌دهند. کنسرو تن ماهی به دلیل ماندگاری طولانی، طعم خوب و خواص عالی از پرطرفدارترین انواع کنسروها است.تن ماهي از ان دسته غذاهاي خوشمزه اي است كه خيلي از افراد ان را دوست دارند حتي ورزش كاران هم از تن ماهي در رژيم هاي خود استفاده هاي زيادي مي كنند . تن ماهي انواع مختلفي داريم بعضي از ان ها تن ماهي داخل روغن زيتون قرار دارد و برخي ديگر داخل روغن معمولي كه ان هايي كه در داخل روغن كنجد هستند مقوي تر هم مي باشند . در واقع مي توان گفت بهترین مارک تن ماهی هستند كه همين امر سبب مي شود تا بازار فروش ان در كشور بالا باشد و افراد دو وعده هاي برنامه غذايي هفتگي خود از ان بهره مند مي شوند و ان را به همراه شويد پلو و يا نان ميل مي كنند.درج برند یکی دیگر از تن ماهی در ایران می باشد که کیفیت بالا و سابقه بالایی در این زمینه دارد و توانسته است برند خود را با کیفیت بالایی به فروش برساند و مشتری بالایی را هم دارد . البته افرادی که مصرف بالایی از تن ماهی را دارند و با توجه به افزایش قیمت بالایی که دارند می توانند تن ماهی اورگانا را عمده خریداری کنند که نسبت به بقیه برند ها قیمت پایین تری دارد و البته کیفیت و حجم بالایی را دارد ولی بیش تر  به فکر مشتریان خود می باشد و در این زمینه موفق هم بوده است و افرادی که مصرف بالایی دارند از این برند یعنی درج را استفاده می کنند.که امروز یکی از نمایندگی های پرفروش ما در شیراز است که روزانه فروش فوق العاده بالایی از تن ماهی های درج،اورگانا،گراتیس،پنجره،آبروشن و آفرینها را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهد.

صادرات کنسرو تن ماهی به سوریه

راز با کیفیت بودن کنسرو ماهی جنوب در چیست؟

خرید انواع تن ماهی به صورت عمده از کارخانجات تولید کننده تن ماهی در نقاط مختلف کشور صورت می گیرد. ایران یکی از صاحبان منابع غنی از جهت آبزیان دریایی است که بخشی از آن به صورت کنسرو و آماده شده در کارخانجات تهیه شده و روانه بازار ها و سوپر مارکت ها می شود. فروش عمده به صورت کارتنی است که در هر کارتن تعداد مشخصی از این کالا وجود دارد. پس از خرید از عمده فروش یا کارخانه های واقع شده در نقاط مختلف کشور مانند کارخانه تن ماهی تهران، کار توزیع و پخش تن ماهی به مناطق گوناگون کشور بنا به میزان عرضه و تقاضای هر ناحیه شکل می گیرد. براي آن كه بتوانيد خريد يك تن ماهي مرغوب را انجام بدهيد ما به شما چند تن ماهي و ويژگي هاي ان را معرفي مي كنيم تا بتوانيد خودتان بهترين را انتخاب و خريداري كنيد تن ماهی اورگانا يكي از ان دسته تن هاي ماهي با كيفيت است كه در انواع مختلف دودي و روغن زيتون در بازار موجود مي باشد تن ماهي گراتیس هم از آن دسته از تن هاي خوبي بود كه فروش بالايي دارد و مي توان گفت کیفیت تن ماهی گراتیس فوق العاده است.تن ماهی درج هم يكي از برند هاي قديمي است كه با كيفيت بالا دارد كارش را ادامه مي دهد و در اين زمينه فروش بالايي داشته و موفق هم بوده است.

فرصت را از دست ندهید تخفیفات عیدانه ما در راه است فقط کافیست با یک تماس با نماینده فروش ما از قیمت ها مطلع شوید و ببنید امروز بهترین برندهای تن ماهی ایران در جنوب کشور و در کارخانه با عظمت ما تولید و با قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

صادرات کنسرو تن ماهی به سوریه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید