سفارش عمده تن ماهی شیوه و چیلک

نماینده فروش تن ماهی شیوه و چیلک در پایتخت

شرکت های میگو پاک نشده که در جنوب  و یا بقیه استان های کشور تن ماهی تولید میکنند انواع ماهیان را از دریا توسط صیادان خود گرفته و مستقیم و تازه وارد کارخانه می کنند و تبدیل به تن ماهی شده و عرضه می کننده این کارخانه به دلیل دور بودن با بسیاری از استان های ایران در سایر استان ها و در تهران نماینده دارند و در پایتخت نیز اکثرا دفتر فروش دارند این نمایندگان وظیفه فروش و پخش تن ماهی تولید شده را در سراسر کشور بر عهده دارند.و تن ماهی شیوه و چیلک دو برند فوق العاده تن ماهی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

سفارش عمده تن ماهی شیوه و چیلک

خریدار تن ماهی شیوه و چیلک به صورت عمده

بیشترین فروش کنسرو بادمجان یک و یک از طریق مراکز پخش در سراسر ایران است و عمده خریداران ما را این مراکز تشکیل می دهند و یکی از دلایلی که باعث شده تن ماهی های برند شرکت آوین کنسرو معروف باشند قوطی های جدید و بسته بندی های روز دنیاست.تن ماهی های شیوه و چیلک در قوطی های 90،120و170گرمی در بازار ایران عرضه می شود و بهنرین تن ماهی از نظر استفاده از مرغوب ترین ماهی ایران است شما عزیزان هم می توانید جزو خریداران عمده ما باشید چرا که کسی که عمده و با تناژ بالا تن ماهی شیوه و چیللک را تهیه می کند ما تن ماهی را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم و این یک فرصت ایدا آل برای خریداران محترم است.

سفارش عمده تن ماهی شیوه و چیلک

عرضه فوری تن ماهی شیوه و چیلک

ماهي هوور به دلیل داشتن خار(تیغ)های کم در جهان مشتريان فراوني دارد. ماهی تن از غذاهای محبوب دریایی است و می توان از این ماهی به صورت استیک ،کوکو ماهی ، قلیه ماهی و … استفاده کرد .ماهی تن (ماهی هوور) منبع بسیار خوبی از پروتئین،مواد معدنی است.ما برای فروش بهترین تن ماهی شیوه و چیلک مرکز فروش های زیادی را در سراسر ایران داریم و قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید راحت تر تن ماهی شیوه و چیلک را خریداری کنید به این شکل که می توانید با جستجو در گوگل ما را خیلی زود پیدا کنید و سفارش خود را ثبت کنید یا اینکه به نمایندگی ها و مراکز پخش ما مراجعه کنید و بهترین تن ماهی را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

سفارش عمده تن ماهی شیوه و چیلک

قیمت تن ماهی شیوه و چیلک در بازارهای داخلی و خارجی

تن ماهی در این یکی دو هفته‌ای که از آغاز گرانی آن می‌گذرد و تقریبا کمیاب شده بود، به بازار برگشته و دیگر شاهد کمبود تن ماهی نیستیم. با این وجود قیمت‌ها به روز شده و دیگر در کمتر مغازه‌ای می‌شود تن ماهی قدیمی که حدود 6 هزار تومان قیمت داشتند را پیدا کرد. علاوه بر این دیگر مثل هفته پیش نیست که هر برند یک قیمت متفاوت روی کنسروهایش درج کرده باشد و اغلب برند‌ها کنسرو تن ماهی در روغن ۱۸۰ گرمی را با قیمت 13 هزار تومان می‌فروشند.ولی ما امروز دو برند شیوه و چیلک را با همان قیمت قبل و به قیمت تولید و درب کارخانه به فروش می رسانیم فقط کافیست با مشاور و کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را برای یک خرید ایده آل راهنمایی کند.

سفارش عمده تن ماهی شیوه و چیلک

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید