راهنمای خرید کنسرو قلیه ماهی

خواص کنسرو ماهی در بدنسازی

شما مي‌توانيد روزي 8 ساعت ورزش كنيد. اما اگر تغذيه درستي نداشته باشيد به نتيجه دلخواهتان نخواهيد رسيد. بدون شك مهم‌ترين مساله براي عضله‌سازي، مصرف زياد پروتئين است. اما اكثر افراد نمي‌دانند كه ويتامين C مسئول حمل اين پروتئين به سمت عضلات است. اين ويتامين همچنين باعث كاهش التهاب بافت‌هاي عضلاني مي‌شود در نتيجه احياي بافت‌ها با سرعت بيشتري انجام مي‌گیرد.که کنسرو تن ماهی پژوهش یکی از آن مواد غذایی پرکاربرد و پر خاصیت در بدنسازی است که باعث می شود:

  • ماهي تن منبع پروتئين است. شما مي‌توانيد از تن ماهي استفاده كنيد. اين كنسروها به‌راحتي قابل‌استفاده هستند و مي‌توان آن را با انواع غذاهاي ديگر مصرف كرد. توصيه مي‌كنيم يك عدد تن ماهي را با يك قاشق غذاخوري روغن‌زيتون، خيار شور، پياز خردشده، كرفس، نصف آووكادو، اسفناج، گوجه‌فرنگي خردشده، نمك و فلفل مخلوط كرده و با نان كامل ميل كنيد. بايد بدانيد كه اگر نيم تا يك ساعت بعد از ورزش، ماهي تن مصرف كنيد بدن‌تان ميزان قابل‌توجهي پروتئين دريافت كرده و آماده عضله‌سازي مي‌شود.
  • عامل مهم تر میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا-3 یكی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.

راهنمای خرید کنسرو قلیه ماهی

برترین فروشنده کنسرو قلیه ماهی

تن ماهی درج یکی از خورشت‌های معروف و اصیل ایرانی و مخصوص هموطنان خطه جنوب است. این خورشت در استان‌های هرمزگان، خوزستان، جنوب بلوچستان و همچنین بوشهر تهیه می‌شود. مواد اولیه برای پخت این خورشت اصیل و خوشمزه شامل تمر هندی، گشنیز، شنبلیله، گشنیز و ماهی است. در هر منطقه، قلیه ماهی را با ماهی‌های خاص و بومی آنجا تهیه می‌کنند. به عنوان مثال، در اهواز از ماهی هامور، میش و گاهی از میگو استفاده می‌شود. در بندرعباس ماهی شیر یا زبیدی برای تهیه قلیه ماهی معمول است. اما در شهرهایی که دسترسی به چنین ماهی‌هایی دشوار است می‌توان پخت قلیه ماهی با کنسرو ماهی را امتحان کرد.که آوین کنسرو تولید کننده برتر قلیه ماهی با برند اورگانا در بوشهر است که طرفداران خاصی را در سراسر کشور پیدا کرده است.

راهنمای خرید کنسرو قلیه ماهی

راهنمای خرید کنسرو قلیه ماهی

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین کنسرو قلیه ماهی در کشور می توانید به شرکت های تولید کنسروجات در جنوب کشور اعتماد کنید و کنسرو قلیه ماهی را با خیال راحت خریداری کنید.آوین کنسرو کنسرو قلیه ماهی را مانند کنسرو ماهی در بسته بندی فوق العاده زیبا و در قوطی های 180 گرمی با طعم و مزه ای فوق العاده روانه بازار کرده است برای سفارش و خرید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید کنسرو قلیه ماهی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید