خرید کنسرو ماهی 90گرمی اعلا

کنسرو ماهی به چه صورت مصرف می شود؟

جوشاندن تن ماهای پیش از مصرف موضوعی است که متخصصان علم تغذیه و پزشکان به آن تاکید اکید دارند. زیرا ممکن است به دلیل یک سهل انگاری در هنگام تولید، شرایط نامناسب نگهداری و یا رد شدن تاریخ مصرف تن ماهی آلوده به نوعی باکتری خطرناک باشد. این باکتری عامل ایجاد نوعی مسمومیت کشنده به نام بوتولیسم می باشد. جوشاندن تن ماهی تنها راهی است که می تواند این باکتری های مضر را از بین ببرد.و در یک نگاه کلی در مورد مصرف کنسرو ماهی حتما به نکات زیر توجه کنید که یک غذای فوق العاده را مصرف کنید و لذت ببرید:

  • قوطي میگو خشک آکواریومی نبايد زنگ زده و ضربه خورده باشد.
  • هرگز قوطی را روی شعله مستقیم قرار ندهید؛ زیرا سم میکروب به طور کامل از بین نمی‌رود و حرارت مستقیم منجر به ترکیدن قوطی کنسرو می‌شود. ضمن اینکه حرارت مستقیم می‌تواند به بافت و مواد مغذی غذا آسیب بزند.
  • اگر دیواره‌های خارجی قوطی زنگ‌زده است احتمال سوراخ شدن دیواره و فساد محتویات آن وجود دارد. این کنسروها را مصرف نکنید. اگر دیواره داخلی قوطی هم زنگ زده است نشانه غیرقابل مصرف بودن کنسرو است چون زنگ در تماس با مواد بوده و از طرف دیگر احتمال سوراخ بودن بدنه و باز شدن درزها در منطقه زنگ‌زدگی وجود دارد.
  •  کنسروهایی که مواد غذایی از آن بیرون زده است را نخرید. اگر در طی حمل و نقل و جابه‌جایی قوطی‌های کنسرو ضربه‌ای به بدنه آن وارد شود، محتویات آن از سوراخی بیرون می‌زند. این کنسروها هم غیرقابل مصرف‌اند. چون مواد خوراکی درون آن با هوای خارج تماس پیدا کرده و در نتیجه مواد درون آن فاسد و سمی هستند.
  • قوطي کنسرو را در ظرف محتوي آب قرار دهيد ، به طوري که آب کاملاً قوطي را احاطه کند . سپس آن را به مدت 15 دقيقه بجوشانيد و مصرف کنيد . بايد توجه داشت که زمان ، 15 دقيقه از شروع جوشيدن آن محاسبه مي شود ، نه از زماني که ظرف آب روي شعله قرار مي گيرد.

خرید کنسرو ماهی 90گرمی اعلا

مراکز خرید کنسرو ماهی 90 گرمی

امروز کشور ما یک کشور غنی از لحاظ دریا و تکنولوژی های به روز دنیاست چون متخصصینی داریم که آگاه به تمام نکات روز دنیا هستند.امروز شرکت آوین کنسرو برای راحتی ادارات و ارگان ها به خصوص ارتش،سپاه و نیروی انتظامی تولیدات کنسرو ماهی خود را از قوطی 180گرمی به قوطی 90 گرمی تبدیل کرده تا ارگان های دولتی ما بتوانند مرغوب ترین کنسرو ماهی را با قیمت مناسب برای سربازان و کادر اجرایی خود تهیه کنند.

خرید کنسرو ماهی 90گرمی اعلا

خرید کنسرو ماهی 90گرمی اعلا

شما عزیزان برای خرید راحت و ثبت سفارشات میگو خشک بندرعباس خود می توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند. تا ی ک خرید ایده آل را تجربه کنید و یا اینکه می توانید به صورت حضوری به نمایندگی های ما مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را از آنجا تهیه کنید.

خرید کنسرو ماهی 90گرمی اعلا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید