خرید کنسرو ماهی صادراتی

انواع کنسرو ماهی صادراتی ایران

تن ماهی ریحانه از آن دسته محصولات غذایی است که اما و اگرهای زیادی پیرامون مصرف آن وجود دارد؛ عده‌ای این محصول غذایی را فاقد ارزش غذایی می‌دانند و دسته‌ای دیگر معتقد هستند، کنسرو تن ماهی خواص ماهی تازه را داشته و مصرف آن نه تنها مشکلی برای سلامت ایجاد نمی‌کند بلکه ضرورت دارد.صادرات انواع تن ماهی ایرانی  در بازارهای جهانی به سبب کیفیت ماهی ایرانی روز به روز در حال افزایش است. میزان تقاضای خرید و فروش تن ماهی در بازارهای خارجی بیشتر از بازارهای داخلی می باشد و این امر سبب وجود قیمت تن ماهی مناسب برای صادرات می باشد. صادرات کنسرو ماهی ایرانی در بازارهای جهانی به سبب معروفیت بسیاری که دارد به میزان بالا و به صورت عمده صورت می گیرد. صادرات کنسرو ماهی به خارج از کشور در روزهای اخیر به میزان چشمگیر و باور نکردنی افزایش پیدا کرده است. و شرکت آوین کنسرو امروز انواع برندهای پرفروش بازار مانند:تاپسی،اورگانا،گراتیس،چینود،هیلاج،به پذیر و کیمبال را با کیفیت بالا برای صادرات آماده کرده است.

خرید کنسرو ماهی صادراتی

فروشنده کنسرو ماهی صادراتی

همسایگان کشور ایران به جهت داشتن تشابهات فرهنگی و آب و هوایی و داشتن راه های ارتباطی زمینی و هوایی برای صادرات و واردات بسیاری از محصولات و کالاها  با یکدیگر تبادلات ارزی دارند.شرکت های کنسرو تن ماهی برای همکاری نزدیک تر و بیشتر در جهت تولید اشتغال و رونق اقتصادی اقدام به تولید بهترین و با کیفیت ترین انواع کنسرو نموده است که برای مصارف داخلی و صادرات به کشورهای همسایه و خاورمیانه بسیار مناسب هستند.ارزش صادرات تن ماهی تاپسی در بازارهای جهانی و هر یک کنسرو ماهی ایرانی ارزشی چند برابر پیدا می کند. و این امر نشان دهنده ارزش بالای کنسرو ماهی ایرانی اصل می باشد. صادرات کنسرو ماهی ایران در بازارهای جهانی یکی از مهم ترین عوامل صادراتی ایران است. ارزش بالایی که ماهی ایرانی دارد باعث شده تا صادرات روز به روز بالا رود. با توجه به ارزش بالایی که ماهیان دارند این ماهیان و تخمشان یکی از منابع درآمدزا برای تولید کنندگان و صادر کنندگان این ماهی ها می باشد.

خرید کنسرو ماهی صادراتی

خرید کنسرو ماهی صادراتی

قیمت کنسرو ماهی صادراتی به انواع ماهی های ایرانی بستگی دارد.پنج گونه ممتاز این ماهیان در دریای خزر زندگی می‌کنند که به ترتیب کیفیت عبارت‌اند از: فیل ماهی، ماهی گیدر،ماهی هوور،ماهی ساردین و ماهی قزل که نسبت به بقیه سبک وزن‌تر است. با مراجعه به فروشگاه سایت آوین کنسرو می توانید بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی صادراتی را با برند مورد علاقه خودتان انتخاب کنید و با ثبت سفارش برای صادرات از تخفیفات عمده ما بهره مند شوید.

خرید کنسرو ماهی صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید