خرید کنسرو زیتون ارزان ویژه رستوران ها

فروش کنسرو زیتون برای ارگان ها دولتی،قیمت کنسرو زیتون در بازار ایران،مرکز پخش عمده کنسرو زیتون اعلا برای رستوران ها،خرید اینترنتی کنسرو زیتون.

خرید کنسرو زیتون ارزان ویژه رستوران ها

کنسرو زیتون

انسان‌ها از گذشته‌هاي بسيار دور با خواص غذايي ميوه زيتون آشنا بوده و به خوبي از آن استفاده كرده‌اند. از زيتون در اكثر كتاب‌هاي آسماني مانند قرآن و انجيل به عنوان يكي از بركات خداوند نام برده شده است. عمر درخت زيتون بسيار طولاني است. پس از 4 سال ميوه مي‌دهد و بين 1 تا 2 هزار سال عمر مي‌كند به همين جهت درخت زيتون را درخت «طول عمر» دانسته اند.رنگ ميوه زيتون بسته به نوع وارتيه آن متفاوت است ولي رسيده آن معمولا به رنگ قهوهاي مايل به سياه مي باشد.با اين وجود معمولاً ميوه سبز كم رنگ زيتون بيشتر مورد توجه مصرف‌كنندگان مي‌باشد در صورتي كه ميوه زيتون سياه و رسيده از ارزش غذايي بيشتري برخوردار است.به همین جهت است که امروز برای اینکه در دسترس ما باشد به شکل کنسرو زیتون در آورده اند تا همه بتوانند از خواص فوق العاده آن بهره مند شوند.

خرید کنسرو زیتون ارزان ویژه رستوران ها

خواص فوق العاده انواع کنسرو زیتون

  • چون زیتون تلخی‌زدایی و ترکیبات قابض آن خارج می‌شود، روغن و میوه آن که غنی از فیبر است، خاصیت لینت دهندگی داشته و برای درمان یبوست تجویز می‌شود.
  • روغن زیتون خاصیت ضدالتهابی داشته و التیام دهنده برخی از انواع دردهاست و می‌توان از آن برای گرم کردن و ماساژدادن مفاصل دردناک استفاده کرد، اما این که می‌گویند زیتون می‌تواند جایگزین مسکن‌های ضد درد و ضدالتهاب باشد صحت ندارد.
  • زیتون اشتها‌آور خوبی است و توصیه شده این میوه همراه با غذا و مصلحاتش مصرف شود. بهترین نوع آن زیتون پرورده‌ای است که با گردو، بادام، سرکه خانگی، روغن بادام، سبزی‌های محلی و انار ترش تهیه شده باشد. مصرف زیتون رسیده و پرورده‌ای که با مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه شده باشد به همه افراد توصیه می‌شود.
  • زیتون‌های هسته‌دار یا بدون هسته‌ای که در بازار به صورت شکسته عرضه می‌شود نه تنها روغن‌کشی نشده‌اند، بلکه در مقایسه با انواع شکسته نشده، یک مزیت دارند. برای این که زیتون بهتر تلخی‌زدایی و شیرین شود پس از شست‌وشو آن را با ضربه می‌شکنند تا سود و آب نمک بهتر وارد میوه شود. در این روش چون آب نمک نفوذ بیشتری در بافت محصول می‌کند زیتون تا حدودی تخمیر شده و بر خواص تغذیه‌ای آن افزوده می‌شود.
  • زیتون سیاه و سبز، به ویژه زیتون سیاه، سرشار از آهن هستند. می دانیم که وجود آهن در بدن، به گلوبول های قرمز خون در حمل اکسیژن در سراسر بدن کمک می کند.
  • مصرف زیتون سیاه می‌تواند در سلامت پوست و مو نیز موثر باشد. زیتون سیاه سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌هایی است که پوست را از اشعه فرابنفش محافظت می‌کند.

خرید کنسرو زیتون ارزان ویژه رستوران ها

خرید کنسرو زیتون ارزان ویژه رستوران ها

همانطور که گفته شد کنسرو زیتون انواع مختلفی دارد که کنسرو زیتون سیاه و کنسرو زیتون سبز جزو پرطرفدارترین کنسرو های موجود در بازار هستند که بسته به قوطی هایی که زیتون درون آنها ریخته می شود قیمت گذاری می شود و به بازارعرضه می شود.ولی فروشگاه اینترنتی ما کنسرو زیتون سیاه و سبز با هسته و بدون هسته را در قوطی های یک کیلویی،دو،سه،پنج و ده کیلویی بسته بندی و به قیمت مصوب کارخانه و ارزان تر از بازار ایران دراختیار شما مصزف کننده قرار می دهد.که امروز عمده مشتریان ما رستوران ها و ارگان های دولتی هستن که در کنار غذاهای خود کنسرو زیتون تک نفره و فله ای را قرار داده اند.پیشنهاد میکنم رستوران دارهای عزیز کنسرو زیتون های فروشگاه ما را خریداری کنند تا متوجه کیفیت و قیمت مناسب محصولات ما باشند برای ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید کنسرو زیتون ارزان ویژه رستوران ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید