خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان

فروش کنسرو ذرت مکزیکی در بازار ایران،قیمت کنسرو ذرت مکزیکی با کیفیت،مرکز پخش عمده کنسرو ذرت مکزیکی،خرید اینترنتی کنسرو ذرت مکزیکی.

خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان

ذرت مکزیکی

ذرت مکزیکی یک غذای کامل که سرشار از ویتامین‌های گروه A، B، C و املاح معدنی کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن و مواد نشاسته‌ای است. رنگ زرد ذرت به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان بوده و آنزیم‌ها و فیبر نامحلول آن برای محافظت از روده و پیشگیری از یبوست و بواسیر مفید است. وجود گوگرد، سیلیس، آهن و کلسیم این غذا را تبدیل به غذای خوبی برای مو و ناخن کرده است چون باعث جلوگیری از ریزش مو، شکسته شدن، ترکیدن و گوشه کردن ناخن‌ها می‌شود.به همین دلیل امروز ذرت را به صورت کنسرو شده آماده کرده ایم که همه بتوانند به راحتی تهیه و استفاده کنند.

خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان

طرز تهیه کنسرو ذرت مکزیکی

ذرت را به اشکال بسیار متفاوتی مانند کبابی کردن، استفاده از ماکرویو، پختن در آب جوش (آب پز کردن)، بخار پز کردن، تهیه پاپ کورن و … می‌توان طبخ کرد. البته بهترین روش برای پخت ذرت بخار پز کردن است که هم طعم متفاوتی دارد هم بسیاری از مواد مغذی آن حفظ می‌شود. بعد از پختن ذرت می‌توانید به آن مقداری نمک، فلفل و کمی کره بیفزایید. نکته قابل‌ ذکر در تهیه ذرت این است که نباید در حین پخت به آن نمک اضافه کنید، همچنین آن را بیش از اندازه روی حرارت قرار ندهید زیرا هم طعم خود را از دست می‌دهد و هم بسیار سفت و غیرقابل‌هضم می‌شود. 15-20 دقیقه زمان برای پخت آن کافی می‌باشد. ذرت‌ها را بعد از دانه دانه کردن و پختن،می توانید داخل قوطی های مخصوص ریخته و فریز کنید و هر بار کخ خواستید استفاده کنید.

خرید کنسرو ذرت ارزان

خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان

همانطور که می دانید ذرت مانند سیب‌زمینی یکی از سبزیجات نشاسته‌ای می‌باشد و در بسیاری از کشورها یکی از منابع اصلی تامین کننده غلات کامل است.به همین دلیل امروز کنسرو ذرت یکی از پرطرفدارترین کنسرو های موجود در بازار است وقتی هوا سرد می شود علاقه مردم به خوردن ذرت مکزیکی بیشتر می شود به همین دلیل این کنسرو ذرت مکزیکی پرطرفدار است که در بازار ایران با قیمت های متفاوت به فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما این محصول با قیمت درب کارخانه و ارزان و با کیفیت بالا به فروش می رسد فقط کافیست همین حالا تماس بگیرید.

خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان

کارشناس و مشاور فروش
راه های ارتباطی:
خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان شماره موبایل: ۰۹۱۳۰۵۷۳۸۳۱
خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان شماره تلفن ثابت:۰۳۸۳۴۲۳۴۶۷۹
خرید کنسرو ذرت مکزیکی ارزان پست الکترونیکی: www.pltf1371@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید