خرید کنسرو تن ماهی با بهترین کیفیت

قیمت جدید تن ماهی ها در بازار

استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، مشتری مداری، توان تولید با ظرفیت بالا و احترام به نیاز مشتری شرکت آوین کنسرو را با برندهای معروفی همچون تاپسی،گلکسی و اورگانا را تبدیل به بهترین شرکت تن ماهی در ایران کرده است، به‌طوری‌که این شرکت با اختلاف در حال حاضر مناسب ترین تن ماهی ایران است و قیمت هر کنسرو تن آن در بازار با قیمت های بسیار خوبی به فروش می رسد.البته یکی دیگر از ویژگی‌های برندهای شرکت آوین کنسرو تن ماهی پژوهش که آن را تبدیل به بهترین برند تن ماهی کرده است، داشتن خلاقیت عوامل این مجموعه و تولید تن ماهی‌های متنوع برای سلیقه‌های گوناگون است.این برند تنها یک نوع تن ماهی تولید نمی‌کند و در سبد کالایی خود چندین نمونه تن ماهی با انواع طعم مختلف دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ماهی تون در روغن مایع، روغن‌ زیتون و کنسرو ماهی تون با طعم فلفل و همچنین تن ماهی با میگو اشاره کرد.

خرید کنسرو تن ماهی با بهترین کیفیت

خرید تن ماهی ارزان

کنسرو تن ماهی درج استاندارد با بهترین قیمت و کیفیت عالی در بازار فروش حرف اول را می‌زند و به صورت عمده و بی واسطه بارگیری و حمل و تحویل می‌شوند.
خرید کنسروهای تن ماهی استاندارد برای فروشگاها و پخش از شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو برای مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین راه برای ثبت سفارش می شوند. خرید کنسرو ماهی به صورت اینترنتی از مبدا کارخانه مقدور است.برای آماده‌سازی تن ماهی از ماهی هوور و گیدر استفاده می‌شود که سطح کیفی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. معمولاً برندهای محبوب در کشور از دو نوع ماهی مرغوب گیدر و هوور بهره می‌گیرند. تقریباً ۸۰ درصد از تن ماهی فیله است و بیست درصد مابقی خرده است که در نوع خود متمایز است زیرا اکثر تن‌ها ۵۰ به ۵۰ از خرده و فیله استفاده می‌کنند. این تن فاقد گوشت‌های تیره در کنسروهای تن ماهی است.

خرید کنسرو تن ماهی با بهترین کیفیت

خرید کنسرو تن ماهی با بهترین کیفیت

کنسرو تن ماهی ارزان با کیفیت مناسب را از شرکت آوین کنسرو خریداری کنید.با توجه به پیشرفت روز افسردگی در خط تولید انواع کنسرو تن ماهی قیمت ارزان با کیفیت مناسب و خوب عرضه آن در سراسر کشور با استقبال فراوان روبرو شده است. هر چقدر که کیفیت کنسرو تن ماهی بالاتر باشد  اطمینان خریدار نسبت به محصول بیشتر میکند.کیفیت کنسرو تن ماهی به  چندین عامل بستگی دارد یکی از آنها مصرف ماهی صنعتی درجه است که موجب میشود کنسرو تن ماهی تولید شده هم قیمت مناسب داشته باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار شود.

خرید کنسرو تن ماهی با بهترین کیفیت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید