خرید و فروش کنسرو ماهی کیمبال

عرضه کنسرو ماهی کیمبال به صورت عمده

ماهی یکی از مواد غذایی که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است تلقی میشود . بسیاری از خانواده ها به علت دردسرهای درست کردن ماهی تازه از خوردن آن اجتناب می کنند به همین علت می توان از سایر فرآورده های ماهی همانندتن ماهی پژوهش که ماندگاری بالاتری را دارند استفاده کرد.که در بین تمام برندهای کنسرو ماهی در ایران کنسرو ماهی کیمبال یک کنسرو فوق العاده عالی و درجه یک است که ما امروز به صورت عمده عرضه میکنیم که به نفع مصرف کننده باشد و بتواند با قیمت مناسب تری خریداری کند و به سود مناسبی برسد.

خرید و فروش کنسرو ماهی کیمبال

 

نماینده فروش کنسرو ماهی کیمبال در تهران

ما یک شرکت معنبر در عرضه تولید کنسرو تن ماهی درج هستیم که سعی کرده ایم شرایطی را در ایران فراهم کنیم که همه بتوانند از کنسرو ماهی کیمبال و خواص فوق العاده بالای آن بهره مند شوند.ماهی‌های مورد استفاده در تهیه این فرآورده، باید سالم، بدون عیب، تمیز و حتی‌المقدور از یک گونه باشند. دارا بودن پوستی با درخشندگی شفاف و طبیعی، با بوی ماهی تازه صید شده، عضلات سفت و ارتجاعی، چشم‌های روشن و شفاف و طبیعی، نشان دهنده کیفیت خوب این ماهی‌هاست. ماهی‌های مورد مصرف در تهیه این کنسرو می‌تواند تازه یا منجمد باشد. در صورت استفاده از ماهی‌های منجمد حتما باید زمان ماندگاری و نحوه انجماد آن در سردخانه، طبق مشخصات مندرج در استاندارد ملی مربوط باشد.به همین دلیل امروز کنسرو ماهی کیمبال طرفداران زیادی دارد چون مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می شود.

خرید و فروش کنسرو ماهی کیمبال

بازار کنسرو ماهی کیمبال با قیمت مناسب

شرایط تولید کنسرو ماهی به گونه‌ای است که برخی از انواع ماهیان برای این منظور مناسب می‌باشد.در بسیاری از کشور های دنیا ، انواع ماهیان تن ،کیلکا ، هرینگ ، سالمون،قزل آلا و بادبان ماهی و سایر ماهیان مناسب برای کنسرو ماهی استفاده می‌گردند.در میان انواع فوق تن ماهیان شامل هوور مسقطی،تن باله زرد باله (گیدر) تن دم دراز،تن چشم درشت آلباکور و زرده و هوور جهت کنسرو سازی بیشتر مصرف می‌گردند.که امروز رایج ترین ماهی در کنسرو ماهی های بازار ایران هوور و گیدر هستن که مورد علاقه عموم مردم هستند.و اگر شما به دنبال یک کنسرو با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به بقیه کنسروهای بازار هستید کنسرو ماهی کیمبال را به شما سفارش میکنم.

خرید و فروش کنسرو ماهی کیمبال

خرید و فروش کنسرو ماهی کیمبال

اما چند پیشنهاد عالی برای شما خریداران داریم،اگر به دنبال کیفیت هستید؟اگر قیمت برایتان مهم است؟اگر نوع ماهی استفاده شده در تن برایتان مهم است؟اگر قیمت تمام شده کنسرو ماهی که به دستتان می رسد برایتان مهم است؟اگر به دنبال یک خرید با سود عالی هستید؟کنسرو ماهی کیمبال تمام سوالاتی که در ذهن شما است را جواب داده است و فقط کافیست بدون هیچ گونه تحقیقی در مورد خرید کنسرو ماهی همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید و فروش کنسرو ماهی کیمبال

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید