خرید صدف ارزان

بهترین صدف خوراکی

یک غذای عالی به خصوص برای ماهیان بسیار خاصی که تمایلی به غذا خوردن از خود نشان نمی دهند و یا به تازگی به آکواریوم اضافه شده اند. این محصول با ترکیب گوشت انواع صدف های خوراکی و در دو مدل ساده و سیر دار با قیمت بسیار مناسب عرضه شده و به راحتی بخش زیادی از نیاز های غذایی ماهیان آکواریوم شما را بر طرف می کند. این غذا نسبت به میگو بر روی میزان فسفات تاثیر بسیار کمتری دارد.صدف خوراکی دارای فواید و خاصیت های فوق العاده ای است، از خواص صدف خوراکی می توان به بهبود سلامت قلب، کمک به کاهش وزن، تقویت استخوان ها اشاره کرد. به گزارش مشرق، بعضی از خواص درمانی صدف خوراکی عبارتند از:کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت قلب، کمک به بهبود زخم ، کمک به تقویت استخوان ها، افزایش سطح انرژی بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به درمان آکنه، افزایش و تقویت نیروی جنسی در مردان، بهبود بینایی، کمک به افزایش جذب آنتی اکسیدان ها، و بهبود خواب. صدف چیست؟ تقاضای خرید و مصرف صدفدر دو، سه دهه ی گذشته به میزان زیادی افزایش یافته است. شاید از ظاهر خارجی این بی مهرگان این گونه به نظر نرسد.

خرید صدف ارزان

صدف خوراکی ایرانی

مواد مغذی موجود در صدف های خوراکی در سایر منابع غذایی نیز موجودند. در صورتی که مواد مغذی توصیه شده مورد نیاز روزانه خود را از سایر منابع غذایی دریافت می کنید، مجبور به مصرف صدف های خوراکی صرفا به سبب مزایای سلامتی آن نیستید. با این حال، اگر شما علاقه وافری به صرف این صدف ها دارید، با رعایت احتیاط، مصرف کنید.در مصرف صدف اویستر به نکات زیر توجه کنید:

  • انواع بسته این صدف ها را تهیه کنید، چرا که تازه هستند و بوی آب شور را می دهند.
  • این صدف ها را بلافاصله پس از خرید، مصرف کنید، و در یخچال نگه داری نکنید.
  • پوشش خارجی صدف ها را تمیز کنید، تا باکتری ها و آلودگی هایش از بین بروند. اویسترها به طور معمول به صورت دست نخورده و همراه با پوسته هایشان پخته می شوند.
  • اگر می خواهید صدف ها را سرخ کنید، ابتدا می توانید آن ها را با افزودن سبزیجاتی بجوشانید، تا بوی بدشان برطرف شود و همچنین گوشت داخلی شان کاملا بپزد.
  • صدف ها را به طور کامل بپزید. صدف های نیمه پخته ممکن است، باکتری ها و انگل هایی در خود داشته باشند. با توجه به بیانات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) وFDA ، شما باید حلزون های صدف دار (که صدف های خوراکی اویستر نیز شامل آن هاست) را تا دمای 145درجه فارنهایت بپزید تا باکتری ها و انگل های مضرشان از بین بروند.

خرید صدف ارزان

خرید صدف ارزان

برای خرید ارزان ترین صدف ها فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین و تازه ترین صدف های خوراکی را به قیمت صید روز تهیه کنید.شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو اولین شرکت کنسروی ایران است که انواع محصولات دریایی را نیز به با کیفیت بالا به سراسر کشور ارسال می کند.

خرید صدف ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید