خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی

بهترین تن ماهی

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی

ماهی یکی از غذاهای محبوب در بین افراد جهان به شمار می رود که دارای طعم بی نظیر و خواص شگفت انگیز برای بدن می باشد. به دلیل فاسد شدن ماهی در طی چند ساعت پس از صید در هوای آزاد انتقال آن به شهرهای دور از دریا با مشکل رو به رو می باشد از همین رو ماهی در قالب های تن ماهی بیژن تهیه و وارد بازار می گردد. تن ماهی جنوب و شمال درجه یک یکی از بهترین کنسرو های ماهی می باشد که سایت ما به توزیع این محصول پرداخته است.تن ماهی، از بهترین انواع مواد غذایی برای انسان است که سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی مفید بوده و دارای طعم و مزه بی نظیری است. خوشبختانه و با توجه به موقعیت طبیعی ایران و امکان صید یا پرورش ماهی تن در بسیاری از شهرهای ساحلی مانند چابهار،بوشهر٬بندرعباس و رامسر کارخانه های متعددی به تولید این محصول می پردازند. برای خرید بهترین تن ماهی درجه یک، می توان به سایت نمایندگی فروش این محصول مراجعه کرده و سفارشات خود را در تمامی ‌شهرها، دریافت کرد.

قیمت روز تن ماهی

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی

در دسترس نبودن تن ماهی شادباش تازه به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین سبب شد که تن ماهی جایگزین مناسب این ماده غذایی شود. شرکت آوین کنسرو یکی از تولید کنندگان برتر تن ماهی در کشور است که با بکارگیری مدرن ترین تجهیزات اقدام به تولید انواع تن ماهی کرده است. کیفیت بالای این محصول،صادر کنندگان تن ماهی را بر آن داشت که اقدام به صادرات تن ماهی جنوب درجه یک به بازارهای جهانی کنند.شرکت تهیه کننده تن ماهی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا همچنین بکار گرفتن کادری مجرب و استفاده از بهترین و‌ مرغوب ترین ماهی ها اقدام به تهیه تن ماهی بهداشتی با بالاترین سطح کیفی نموده است. این شرکت همچنین برای رفاه حال خریداران عمده و جزء، عرضه تولیدات خود را به بهترین نحو‌ انجام می دهد.بهترین فروشندگان، برای عرضه پخش و توزیع این محصول به بازارهای سراسر کشور در نظر گرفته شده اند، تا شرایط خرید این محصول را آسان تر کنند.برای اطلاع دقیق از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد و توضیحات کاملی که در این مقاله برای شما دادیم بازار بسیار خوبی را دارد و عمده تولیدات کارخانه ها با قیمت های بسیار خوبی در بازار به فروش می رسند.برای خرید انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی با ماهی های زرده٬مارلین٬گیدر و هوور با قوطی های درب شفاف و درب کلیددار همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید