خرید استثنایی کنسروذرت باکیفیت عالی

مرکز پخش عمده میگو پرورشی بوشهر ارزان،قیمت کنسرو ذرت در بازار ایران،فروش کنسرو ذرت،خرید اینترنتی کنسرو ذرت با قیمت کارخانه.

خرید استثنایی کنسروذرت باکیفیت عالی

کنسرو ذرت و طرز تهیه آن

کنسرو ذرت یکی از انواع کنسرو هایی است که شما می توانید از آن در طرز تهیه انواع سالاد ها نظیرسالاد ماکارونی و انواع سوپ ها استفاده کنید. در این بخش طرز تهیه کنسرو ذرت را به شما آموزش می دهیم.

  • ابتدا بلال ها را پوست بکنید و دسته های بلال را جدا کنید و سپس بلا ها را به خوبی بشویید. در مرحله بعدی طرز تهیه کنسرو ذرت در درون قابلمه ای مناسب مقداری آب و نمک بریزید و برای هر 5 عدد بلال یک قاشق شکر بریزید و قابلمه را بر روی حرارت گاز قرار دهید.
  • بعد از این که ذرت ها به طور کامل پخته شدند آن ها را از درون آب بیرون آورید و یک ردیف از بلال ها را با چاقو جدا کنید تا بتوانید باقی مانده بلال ها را هم دون کنید.
  • دانه های بلال را در بطری های شیشه ای مناسبی بریزید و روی بلال های درون شیشه را با همان آبی که بلال ها را پخته اید پر کنید.
  • سپس شیشه های میگو پاک شده در تهران را در درون قابلمه ای مناسب بچینید و بر روی شیشه های ذرت آب بریزید مقدار آب باید تا زیر درب شیشه ها باشد سپس قابلمه را بر روی حرارت گاز قرار دهید و بعد از این که آب به دمای جوش رسید به مدت 20 دقیقه دیگر هم اجازه دهید تا شیشه های ذرت در درون آب بجوشند.

خرید استثنایی کنسروذرت باکیفیت عالی

خواص کنسرو ذرت اعلا و درجه یک

  • ذرت در درمان و بهبود بیماری های قلبی و نقرس کاربرد دارد.
  • جوشانده کاکل ذرت بسیار مفید است و برای زیاد شدن ادرار و پاکسازی بدن مصرف میشود.
  • از روغن ذرت برای تسکین موضعی حساسیت‌ها و بثورات پوستی استفاده می‌شود
  • یکی از خواص شگفت‌انگیز دیگر ذرت برای سلامتی، بهبود مو و پوست سر است. برای داشتن موی نرم و صاف، چرا مصرف روغن ذرت را امتحان‌نمی‌کنید؟ ذرت، همچنین می‌تواند تعادل مناسبی میان اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶ ایجاد‌کند
  • به‌همین دلیل، ذرت باید به رژیم غذایی اضافه‌شود زیرا نشان‌داده شده که خوردن دانه‌های ذرت می‌تواند به کنترل NIDDM که به معنای دیابت غیر انسولین است، کمک‌کند.
  • آیا می‌دانید در بین غذاهایی که برای چشم مفیدند، ذرت یکی از بهترین‌هاست که می‌توانید تابستان‌ها از فواید آن بهره‌مند شوید؟. اگر می‌خواهید از بیماری‌های چشمی مانند تباهی لکه زرد مربوط به افزایش سن جلوگیری‌کنید و از چشم‌های‌تان مراقبت‌کنید، خوردن ذرت می‌تواند به شما کمک‌کند

خرید استثنایی کنسروذرت باکیفیت عالی

خرید استثنایی کنسروذرت باکیفیت عالی

یکی از کنسرو های پرفروش در ایران که امروزه طرفداران بیشماری دارد و در سبد غذایی اکثر خانواده ها وجود دارد کنسرو ذرت است کنسرو ذرت امروز در فروشگاه ابنترنتی ما با قیمت ارزان و کیفیت بالا و در قوطی های 300تا1000گرمی بسته بندی می شود و به بازار عرضه می شود نکته قابل توجه اینجاست که محصولات ما مستقیم از درب کارخانه و با قیمت فوق العاده عالی به دست شما می رسد امروز کیفیت بالا و ارزان بودن کنسرو ذرت باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی فروش کنسرو ذرت تبدیل شویم فقط کافیست با کارشناس و مشاور فروش ما تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.

خرید استثنایی کنسروذرت باکیفیت عالی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید