تولید انواع طعم های کنسرو تن ماهی

هزینه ساخت کارخانه تن ماهی

انسان همواره به آبزيان به عنوان يك منبع غذايي مقوي و سالم توجه داشته است. نخست اين ذخيره غذايي را به عنوان يك منبع تمام نشدني درنظر گرفته ولي با پيشرفت تكنولوژي وصيد ماهيان صنعتي، انسان بر آن شد تا براي همه آبزيان صرفه جويي و برنامه ريزي كند. در اين راستا در جهت استفاده بهينه وجلوگيري از فاسد شدن كنسرو تن ماهی تونینولند سازي يكي از متداول ترين روشهاست (كنسرو درصنايع غذايي عبارت است از ايجاد شرايطي كه بتوان محصول مورد نظر را براي مدت طولاني حفظ نمود).در شرایط کنونی جامعه بازار استفاده از غذاهای کنسرو شده بسیار پر رونق است و این قبیل غذاها به دلیل داشتن مزایایی همچون حفظ حالت طبيعي مواد غذايي، قيمت مناسب، نگهداري طولاني و آسان، در دسترس بودن، تنوع، صرفه‌جويي در زمان بسیار مورد توجه هستند و از مصرف بسیار بالایی برخوردارند.انواع ارزیابی‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی باید در مرحله امکان‌سنجی انجام شود و گزارش کامل آن به صورت مکتوب در قالب طرح‌های توجیه اقتصادی و ارزیابی‌های ریسک زیست‌ محیطی  به سازمان‌های مربوطه ارائه گردد. بنابراین برخلاف تصور عامه، طرح‌های توجیهی تنها محدود به توجیه اقتصادی نمی‌شود، بلکه باید همه انواع ارزیابی‌های از جمله ارزیابی‌های اجتماعی و زیست محیطی را نیز شامل شود.

تولید انواع طعم های کنسرو تن ماهی

سود تولید تن ماهی

فصل تولید تن ماهی شنگر اصطلاحا به زمانی گفته می‌شود که ماهی در دسترس است و کارخانه می‌تواند کنسرو تن ماهی را تولید کند. فصل تولید کنسرو تن ماهی هر ساله از اواخر شهریور ماه شروع می‌شود و تا خرداد ماه ادامه پیدا می‌کند. یک کارخانه کنسرو تن ماهی در طی فصل تولید بسته به ظرفیت معمولا ۴ یا ۵ بار نیاز به تهیه ماهی برای تولید کنسرو خواهد داشت.و کنسرو ماهی امروز به عنوان یک غذای آماده در خط تولید امروز بازار خوبی را به خودش اختصاص داده است و سود قابل توجهی در تولید تن ماهی وجود دارد که باید در تولیدات بالا به سود برسد.

تولید انواع طعم های کنسرو تن ماهی

تولید انواع طعم های کنسرو تن ماهی

صنایع غذایی آوین کنسرو یک شرکت به روز با جدیدترین متد روز دنیا و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا است که برترین برندهای تن ماهی را با نام های مختلف و طعم های متفاوتی همچون دودی،شویدی،فلفلی،زیتونی،قلیه ماهی،قلیه میگو به بازار عرضه می کند.تن ماهی علاوه بر خواص فوق العاده ای که برای بدن دارد امروز با ماهی تازه در تامین امگا 3 بدن برابری می کند.برای ثبت سفارش انواع برندهای تولیدی ما از جمله تاپسی واورگانا می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و لذت خرید به قیمت درب کارخانه بدون دخالت واسطه ها را بچشید.

تولید انواع طعم های کنسرو تن ماهی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید