تن ماهی های ارزان

قیمت تن ماهی امروز

تن ماهی های ارزان

بازار ایران با رکود بسیار زیادی روبه رو است و این روزها انواع تن ماهی ریحانه تولیدی ما در بازار ایران به خاطر دخالت واسطه های فروش با قیمت های مختلفی به فروش می رسند.شاید اگر در بازار بزرگ تهران به دنبال برندهای با کیفیت بگردید بیشتر با برندهای ارزان قیمت روبه رو خواهید شد زیرا که برندهای تن ماهی که ما تولید می کنیم بیشترین صادرات را دارند و دلیل آن هم به خاطر کیفیت یالای تولیدات ما است اگر به دنبال خرید تن ماهی با قیمت های عالی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و بهترین تن ماهی های بازار را از ما قیمت بگیرید.

گرانترین تن ماهی ها

تن ماهی های ارزان

قیمت تن ماهی تاپسی در بازار ایران با توجه به قیمت ارز نوسانات زیادی خواهد داشت. علاوه بر تاثیر ارز بر روی قیمت کنسرو ماهی، ویژگی ها و کیفیت این محصول نیز کاملا تاثیر گذار خواهد بود. گفتنی است که درجه بندی کیفی کنسرو ماهی، با بازار فروش و تقاضای آن رابطه مستقیم دارد و بحران های اقتصادی نیز در قیمت گذاری کنسرو ماهی بی تاثیر نخواهد بود. این بحران ها گاهی باعث ایجاد بازار های سیاه کنسرو ماهی شده و در افزایش قیمت نجومی آن تاثیر زیادی خواهد داشت.ولی این روزها با کیفیت ترین تن ماهی بازار که جزو گران قیمت ترین های ایران هستند برندهای زیر می باشند که در وزن ۱۸۰ گرم با درب آسان بازشو به فروش می رسند.

  • اورگانا
  • گلکسی
  • تحفه
  • درج
  • تاپسی

تن ماهی های ارزان

تن ماهی های ارزان

تا دلتان بخواهد در بازار ایران به خصوص بازار تهران و شهرستان ها برندهای ارزان قیمت داریم که هر کدام بسته به نوع مواد اولیه استفاده شده مانند ماهی٬روغن و قوطی با هم متفاوت هستند.در حال حاظر هم برند جنوبی ارزان داریم و هم برندهای شمالی ارزان قیمت که بیشترین مشتری ها را دارند و کشورهای همسایه ما نیز به شدت به دنبال خرید تن ماهی های ارزان هستند چون هم قیمت مناسبی دارند و هم فروش بالایی دارند.برای اطلاع از ارزان ترین برندهای تن ماهی و سفارش عمده و ماشینی ارزان ترین برندها همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید