بهترین برند کنسرو ماهی

لیست قیمت روز کنسرو ماهی

همانطور که می دانید امروز کنسرو میگو خشک آکواریومی در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا اکثر خانواده ها امروز فرصت درست کردن ماهی تلزه را ندارند روبه غذاهای آماده می آورند که این امر امروز در کشور ما فوق العاده رونق پیدا کرده است جوری که تمام کارخانه ها و شرکت ها به دلیل وجود دریاهای زیاد در ایران شروع به صید ماهی کرده و تولید کنسرو ماهی را آغاز کرده اند قیمت کنسرو ماهی امروز به نوع ماهی استفاده شده،نوع قوطی آن و همچنین ابعاد قوطی بستگی دارد.امروز تقریبا کنسرو ماهی180و120گرمی در بازار ایران فروش دارد که آن هم بسته به نوع برند و موارد بالا قیمت متفاوتی دارد.

بهترین برند کنسرو ماهی

صادرات کنسرو ماهی به اروپا

در دنیای کسب و کار ایران بسیاری از تولیدکنندگان هستند که یا دست به صادرات نمی‌زنند یا میزان صادراتشان متناسب با توان و ظرفیت تولیدیشان نیست. ناآگاهی، خودکم‌بینی، کوتاه‌بینی، ترس یا احتیاطهای بی‌مورد می‌تواند از دلایل اصلی بی‌رغبتی کسب و کارها برای صادرات کالا و محصولاتشان باشد. صادرات پیش از آن که بخواهد به سود صادرکننده باشد بیشتر برای کشور مزیت دارد. اقتصاددانان افزایش صادرات را موجب فرصتهای جدید شغلی، رونق رشد اقتصادی، ایجاد درآمد مالیاتی و بهبود تراز پرداخت می‌دانند. می‌توان از افزایش نقدینگی به عنوان مهمترین فایده صادرات برای شخص صادرکننده نام برد.همین صادرات می‌تواند به افزایش درآمد حاصل از فروش کمک کرده، در بازارهای فروش شرکت تولیدی تنوع ایجاد کرده، آسیبهای ناشی از کاهش تقاضا در بازار داخلی را کاهش داده، چرخه عمر محصولات را طولانی کرده، ظرفیتهای خالی تولید را به کار گرفته، هزینه‌های تولید را کاهش داده و نهایت قیمتها را پایین می‌آورد.به همین دلیل کشورهای اروپایی و خاورمیانه به دنبال میگو خشک بندرعباس تولید ایران هستند چون مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

بهترین برند کنسرو ماهی

نماینده فروش کنسرو ماهی در شمال کشور

در جامعه امروز فروش کنسرو ماهی به یک بازار فوق العاده عالی تبدیل شده و شما می توانید به روش های مختلف کنسرو ماهی را خریداری کنید.مثلا ما امروز با زدن نمایندگی معتبر در سراسر ایران کنسرو ماهی را در دسترس همه قرار داده ایم یکی از این نمایندگی ها نماینده شمال ما است که فروش فوق العاده بالایی در عرضه کنسرو ماهی دارد و شما هم می توانید نماینده فروش ما در شهر خودتان باشید.

بهترین برند کنسرو ماهی

 

خرید کنسرو ماهی درجه یک در ایران

امروز برندهای زیادی در ایران در حوزه کنسرو فعالیت می کنند که هرکدام از آنها طبق یک اصولی کار می کنند ولی امروز شرکت آوین کنسرو با تولید برندهای معروف بازار وو استفاده از ماهی هوور درجه یک در تن های خود و استفاده از بروزترین قوطی های روز دنیا محصولات با کیفیت و فوق العاده عالی را روانه بازار های داخلی و خارجی کرده است برندهایی همچون شبنم،چینود،اورگانا،اصالت،گراتیس،درج،سیحون و….برای ثبت سفارش و اطلاع از نحوه قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

بهترین برند کنسرو ماهی

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید