بازار فروش تن ماهی 120گرمی اعلا

خواص کنسرو تن ماهی برای کودکان

میگو پاک نشده از دسته محصولات دریایی است که به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده ها و مصرف کنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترین روش مصرف آن به صورت کنسروشده می باشد.در هر کشور برای استفاده از تن ماهی جهت کنسرو کردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در کشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی می باشند.که امروز کنسرو ماهی برای کودکان نیز مفید است و خواص تن ماهی جوری است که توصیه متخصصان تغذیه آن است که کودکان بین 5 تا 11 سال بیش از 150 گرم تن ماهی در هفته مصرف ننمایند. بهترین میزان مصرف تن ماهی در کودکان زیر 5 سال هم مقدار 75 گرم در هفته می‌باشد.به علاوه این که برخی از متخصصان تغذیه معتقدند که کنسرو ماهی رژیمی نسبت به کنسرو تن ماهی های دیگر منافع بیشتری برای سلامتی کودکان دارد.

بازار فروش تن ماهی 120گرمی اعلا

میزان جیوه موجود در تن ماهی

تن ماهی درجه یک جزء دسته غذاهای پر خاصیت به حساب می آیند و به خصوص در سالهای اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات علمی، جایگاه مناسبی در برنامه غذایی روزانه مردم باز کرده اند. تقریبا همه ما می‌دانیم که باید کنسروهای ماهی را ۲۰ دقیقه قبل از مصرف بجوشانیم و از خرید کنسروهای با قوطی‌های متورم خودداری کنیم،ماهی های تن علاوه بر دارا بودن مواد مفیدی چون فسفر و ید، میزان قابل توجهی جیوه نیز داشته و چنانچه به مقدار زیاد مصرف شوند، احتمال بروز برخی بیماری ها از جمله بیماری های عصبی را افزایش می دهد. جیوه از عناصر سنگین به شمار می رود و استفاده زیاد آن برای بدن حکم سم را دارد. این عنصر با آنزیم های درونی بدن ترکیب شده و مانع از عملکرد آنها می شود. تجمع جیوه در بدن منجر به اختلالات شنوائی، لرزش عضلات، بروز بی حسی عمومی، برهم خوردن متابولیسم درونی و خارش انگشتان دست، پا و لب ها می شود و از همه مهم تر اینکه عملکرد سیستم عصبی را مختل کرده و به رشد بافت مغزی آسیب جدی می رساند.پس باید تن ماهی به صورت اصولی و در هفته دوبار مصرف شود.

بازار فروش تن ماهی 120گرمی اعلا

خرید تن ماهی 120گرمی با قیمت فوق العاده

اکثرا می دانیم که تن ماهی در ایران به دلیل شرایط آبخیز بودن کشورمان و وجود دریا در سراسر کشورمان امروز صید روزانه ماهی از دریاهای ایران بالا رفته و همین امر باعث گسترش شهرک های صنعتی ایران شده و کارخانجات فراوانی روبه تولید کنسرو تن ماهی با برندهای مختلف نموده اند که در بین این ها تن ماهی مرغوب و درجه یک را شرکت آوین کنسرو با برندهای روز ایران و با ماهی هوور و گیدر درجه یک با تاییده وزارت غذا و در قوطی های 120،150 و180گرمی با درب آسان بازشو و بسته بندی فوق العاده زیبا روانه بازار ایران کرده کرده است که برای ثبت سفارش و خرید می توانید به صورت آنلاین و یا با یک تماس با کارشناس فروش ما یک خرید ایدا آل را تجربه کنید.

بازار فروش تن ماهی 120گرمی اعلا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید