بازار تن ماهی با قیمت و کیفیت مناسب

فروشنده انواع تن ماهی با کیفیت

تامین نیلز های فیزیولوژیکی و در راس آنها نیاز به مواد غذایی همواره از جایگاه مهمی برخوردار است.ماهی ها دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و اکثر مواد مغذی و ضروری برای انسان را به تنهایی داراست.ماهی با دارا بودن 19 درصد پروتيین و جذب99درصداز این میزان پروتیین از نظر کمیت و کیفیت قابل توجه است.ماهی ها و آبزیان با داشتن خواص تغذیه ای فوق العاده خوب در پیشگیری از امراض و کنترل و درمان بیماری های مختلف نقش مهمی دارد با توجه به مزایای چشمگیر ماهی و تاثیر آن بر سلامت بدن باعث شده ما انواع ماهی تن در بازار تهران را در مراکز فروش و نمایندگی های معتبرمان در سراسر ایران به قیمت درب کارخانه و با تخفیفات فوق العاده زیاد به مشتری ها عرضه کنیم.

بازار تن ماهی با قیمت و کیفیت مناسب

عرضه بدون واسطه تن ماهی 

یکی از سوالاتی که ممکن است بسیاری از تازه کارها برای ورود به بازار از دست اندرکاران بپرسند این است که جهت پیدا کردن کمترین قیمت آیا کفایت می کند مستقیم از کارخانه خرید کنیم یا باید به حجم خرید هم توجه داشته باشیم؟نکته ای که باید توجه داشت هزینه حمل است. با توجه به این که معمولا تولیدکنندگان بصورت پراکنده در نقاط مختلف کشور قرار دارند. بنابراین چنانچه بتوانید تولیدکننده ای را برای حجم خرید مورد نظرتان مجاب کنید باز ممکن است قیمت تمام شده با احتساب هزینه حمل برای شما بالاتر از حالتی که مستقیم از یک عمده فروش در شهر خودتان خرید کنید،‌در بیاید. بنابراین باید به این موضوع نیز توجه داشت.خرید عمده کنسرو تن ماهی از درب کارخانه قیمت را برای شما کاهش می دهد و کمک کی کند شما در بازار به فروش های خوبی برسید.

بازار تن ماهی با قیمت و کیفیت مناسب

سفارش تلفنی تن ماهی برای فروش

شاید امروز به دلیل مشغله کاری زیاد فرصت اینکه بخواهیم در بازار بچرخیم و تن ماهی مورد نظر را پیدا کنیم سخت باشد چرا که امروز انواع برندهای تن ماهی در بازار وجود دارد و باعث می شوند شما نتوانید تن ماهی مورد نطرتان را خرید کنید.ما به شما پیشنهاد میکنیم در منزل با زدن چند دکمه و سرچ در فضای گوگل محصولات آوین کنسرو را با انواع برندهای معروف تن ماهی را ببینید وفقط کافیست با یک تماس تلفنی با ما بهترین را را در کوتاه ترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

بازار تن ماهی با قیمت و کیفیت مناسب

بازار تن ماهی با قیمت و کیفیت مناسب

بازارتن ماهی در دوسال اخیر نوسانات قابل توجهی را در خود دیده است چرا که امروز قیمت ماهی،قیمت قوطی و…روبه افزایش شدید است و همین امر باعث شده که بازار تن ماهی ثبات نداشته باشد.اگر بخواهیم در مورد کیفیت و قیمت صحبت کنیم باید بگوییم هر چه قدر کیفیت ماهی استفاده شده در تن ماهی بالا باشد و بسته بندی زیبایی داشته باشد قیمت قابل توجهی دارد ولی اگر ماهی استفاده شده خرد باشد قیمت مسلما پایین است. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.بازار تن ماهی با قیمت و کیفیت مناسب

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید