اولین تولید کننده کنسرو نومینه

قیمت بهترین کنسرو نومینه در بازار کشور

شرکت تولیدی کنسرو ماهی نومینه انواع مختلفی از محصولات را در بازار ها ارائه می دهد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی هستند. مرغوب ترین محصولات کنسرو ماهی نومینه سالم است که از بهترین نوع ماهی ها تولید می شوند.البته برخی عمده‌ فروشی‌ ها، کنسرو ماهی‌ هایی را که عمدتاً برندهای ناشناس هستند به صورت عمده به قیمت خیلی پایین به فروش می‌ رسانند تا میزان فروش خود را افزایش دهند. تخفیف بالای این کنسروها باعث شده مشتریان با این سوال روبه‌رو شوند که آیا کنسرو ماهی ها سالم هستند و علت این تخفیف بالا چیست؟اینجا باید گفت هرچیزی که بیش از حد قیمتش نسبت به قیمت بازار پایین تر باید باید شک کرد امروز برندهای ناشناس بسیاری در بازار هستند با قیمت پایین اما ما امروز با کیفیت ترین کنسرو ماهی نومینه را با قیمت مناسب نسبت به بازار ایران یعنی به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم که سفارش شما هرچقدر بیشتر باشد قیمت مناسب تری پای شما در می آید.

اولین تولید کننده کنسرو نومینه

فروش کنسرو نومینه با مناسب ترین قیمت

امروز فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو محصولات با کیفیت به خصوص کنسرو نومینه که یک کنسرو فوق العاده با کیفیت است را با جدیدترین متد روز دنیا تولید و روانه بازار ایران کرده است.ما در ایران نمایندگی هایی داریم که شما می توانید از طریق نمایندگی های شهر خودتان سفارش دهید و محصولتان را تحویل بگیرید و یا اینکه با وجود ویروس کرونا در ایران از داخل منزل سفارش خود را با یک تماس تلفنی با واحد فروش شرکت ما ثبت کنید و محصول را در کوتاه ترین زمان بدون خروج از منزل با کمترین قیمت نسبت به قیمت بازار تحویل بگیرید.

اولین تولید کننده کنسرو نومینه

خرید کنسرو نومینه درجه یک

در هنگام خرید کنسروجات به خصوص کنسرو ماهی به موارد زیر دقت کنید:

  • به نشانی کارخانه،تاریخ تولید و تارخ انقضا
  • با جوشاندن کنسرو می توانید متوجه کنسرو تازه شوید.
  • حواستان باشد قوطی پلمپ باشد و نشتی نداشته باشد که هوا کشیده باشد و فاسد شده باشد.
  • کنسرو ماهی باید در جای مناسب قرار بگیرد.

پس از افزایش نرخ ارز و با افزایش تقاضا از کشورهای همسایه و افزایش قیمت قوطی کنسرو، به یک باره قیمت تن ماهی افزایش سه‌برابری را تجربه کرد و پس از گذشت دو سال تاکنون روند نزولی پیدا نکرده است. با این حال برخی کنسروهای ماهی از برندهای گمنام که قیمت ۱۴ تا ۱۶ هزار تومان روی آن‌ها درج شده با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسند.ولی ما امروز انواع کنسرو نومینه و بقیه کنسروجات کارخانه را به همان قیمت قبل و با یک کیفیت فوق العاده بالا به فروش می رسانیم قیمت جهانی کنسرو ماهی بسیار بالاست ولی ما امروز با کیفیت ترین ها را با کمترین قیمت نسبت به بازارهای جهانی به فروش می رسانیم.و امروز افتخار میکنیم که در کار صادرات کنسرو نومینه یک قدم بزرگ برداشته ایم.

اولین تولید کننده کنسرو نومینه

خریدار با کیفیت ترین کنسرو در تهران

برای تهیه و خرید مستقیم کنسرو ماهی نومینه در تهران می توانید با تولیدی های معتبر و مورد اطمینان ما در ارتباط باشید و کالا مدنظر خود را با طعم و کیفیت ایده آل و با قیمت شگفت انگیزی به صورت کاملا مخصوص و بهداشتی تهیه و خریداری نمائید و بهره مند شوید.تهیه ارزان تن ماهی با کیفیت مرغوب به آسانی امکان پذیر می باشد.که متقاضیان و افراد می توانند با مراجعه به دفتر تهران در کمترین زمان ممکن کنسرنومینه با کیفیت را تهیه کنند.به نفع هیچ تولیدکننده‌ای نیست که قیمت کالا بالا باشد و مردم نتوانند خرید کنند. حیات تولیدکننده به خرید مردم وابسته است. در حال حاضر یکی از دغدغه‌های تولیدکننده‌های کنسرو ماهی تن این است که قیمت‌ها را تعدیل کنند و در طرح‌های فروش ویژه، با کاهش سود خود، فروش را افزایش دهند. آن‌طور که من اطلاع دارم قرار است تولیدکنندگان بررسی‌هایی را انجام دهند و با توجه به اینکه الان قیمت صید داخلی تعدیل شده و کاهش یافته است، به‌صورت مقطعی و بدون ایجاد تنش در بازار، طرح‌های فروش ویژه بگذارند و به مردم در خرید و مصرف، کمک کنند. مردم هم با توجه به مدت زمان بالای نگه‌داری کنسرو ماهی تن که دوساله است، می‌توانند از این طرح‌ها استفاده کنند.پس عجله کنید و همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

اولین تولید کننده کنسرو نومینه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید