انواع تن ماهی ساده

کیفیت تن ماهی

انواع تن ماهی ساده

کنسرو تن ماهی یکی از کاملترین غذاهایی است که برای داشتن یک رژیم غذایی سالم وجود دارد. آیا می دانید؟ اینها تعدادی از مزایای سلامتی دارند. علاوه بر این، مواد نگهداری شده نه تنها در تهیه یک وعده غذایی سریع بلکه در ایجاد غذاهای عالی با آنها کمک می کنند. ما یکی از معتبر ترین توزیع کنندگان انواع تن ماهی  180 گرمی هستیم.که این روزها بهترین ماهی های بازار مانند ماهی هوور٬زرده و مارلین را با جدیدترین متد روز دنیا تولید می کنیم و با کیفیت های بسیار عالی راهی بازارهای داخلی و خارجی می کنیم.

قیمت تن ماهی

انواع تن ماهی ساده

تن ماهی خوب یکی از همراهان همیشگی غذاهای ایرانی است. این ماده غذایی ارزان و سرشار از پروتئین است و تا چندین سال پس از خرید خراب نمی شود. تن ماهی نوعی ماهی است که انواع مختلفی دارد. همه به طور متوسط ​​منبع خوبی از پروتئین هستند و همچنین چربی و کالری کمی دارند. قرار دادن ماهی در آب کنسرو یا روغن بر ارزش غذایی آن تأثیر می گذارد. از این رو شرکت ما فروشنده انواع طعم های تن ماهی می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.برای اطلاع دقیق از قیمت بهترین تولیدات و پر فروش ترین تولیدات بازار می توانید با ما تماس بگیرید.

انواع تن ماهی ساده

انواع تن ماهی ساده

با پیشرفت روز به روز دنیا و اهمیت پیدا کردن زمان در دنیای امروز غذاهای آماده و فست فود به علت زمان کم برای تهیه آن ها روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته.ولی این افراد باید به این توجه داشته باشند که باید غذاهای آماده با کیفیت بالا و مناسب برای بدن خود انتخاب کرده و آنها را مصرف کنند.از آنجایی که مصرف ماهی در هفته توسط دکتر ها بسیار سفارش شده است.مجموعه آوین کنسرو در بوشهر با ارائه کنسرو تن ماهی توانسته یکی از غذاهای آماده و نیمه آماده مورد نیاز جامعه امروز را با استفاده از بهترین ماهی ها در تولید تن ماهی برطرف کرده و باعث شود که انرژی و ویتامین‌های بسیار بالایی که در ماهی وجود دارد به بدن افراد با کمترین زمان برسد.با ما تماس بگیرید و انواع تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ساده در روغن های گیاهی ارگانیک را با قیمت ها مناسب و کیفیت های بسیار عالی خریدای کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید