آخرین قیمت کنسرو ماهی آبروشن در بازار داخلی

تسکین آرتروز با مصرف مقداری کنسرو ماهی

با مصرف امگا 3 تولید ماده شیمیایی که التهاب را افزایش می دهد، کاهش می یابد. امگا 3 هم چنین مانع از عملکرد آنزیم هایی می شود که این ماده شیمیایی را تولید می کنند. تن ماهی سبحان چرب، حاوی ویتامین D نیز است که مانع از تورم و درد می شود. محققان می گویند افزودن روزی یک گرم امگا 3 به برنامه غذایی بیماران آرتروزی مفید است.اضافه کردن ماهی هوور و گیدر، گردو و دانه کتان به رژیم غذایی مفید است. بهتر است در روزهایی که امگا 3 مصرف نمی کنید، با نوشیدن ۲ لیوان شیر کم چرب، ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کنید. قرار گرفتن در نور خورشید به مدت 10 تا 15 دقیقه در روز نیز باعث تولید ویتامین D در بدن می شود.و روغن موجود در کنسرو ماهی باعث می شود که تا حدودی در آرتروز آرام شود.همچنین این روغن از ترشح ترکیبات خاص که باعث التهاب مفاصل در بیماری آرتروز می شود جلو گیری می کند. افزودن روغن ماهی به رژیم غذایی می تواند به صورت چشم گیری به کاهش درد آرتروز کمک کند.و در کل مصرف مقداری کنسرو ماهی می تواند تاحدود زیادی از ویتامین های بدن را تامین کند.

آخرین قیمت کنسرو ماهی آبروشن در بازار داخلی

طبع تن ماهی گرم است یا سرد؟

تن ماهی پژمان غذایی لذیذ و خوشمزه‌ای است که به گونه‌های مختلفی پخت می‌شود. در کشور عزیزمان، بسته به مزاج، این غذا به شکل‌های مختلف طبخ و مصرف می‌شود ماهی‌ها بسته به منطقه و نوع آبی که در آن زندگی می‌کنند، مزاج مختلفی دارند. در طب سنتی، ماهی‌هایی که در اقیانوس و آب‌های شور دریا زندگی می‌کنند؛ مزاج سردتری دارند. هرچه آب ها شورتر باشد،سردی طبع ماهی کم می شود و هرچه آب سردتر باشد،سردی مزاج نیز بیشتر است. از آن سو ماهی‌هایی که در آب‌های شیرین زندگی می‌کنند، مانند ماهی قزل آلا، طبع معتدلی دارند.نکاتی در مورد خوردن تن ماهی:

  • تن ماهی سرشار از امگا ۳ است. این ماده برای جذب، تحت تاثیر مواد مختلف قرار نمی‌گیرد. این ماده در دسته چربی‌های حساس به دماست و باید در روش گرم کردن آن دقت کنید.
  • خوردن تن ماهی به همراه مواد غذایی دیگر که طبع سردی دارند مانند دوغ، ماست و … در وعده شام منجر به مشکلات و عوارض شدیدی می‌شود. خوردن همزمان آن‌ها ممکن است موجب ضعف شدید، افزایش احتمال سکته، لک و پیس، سردی معده و … شود.
  •  در هنگام مصرف ماهی، به هیچ عنوان آب ننوشید.

آخرین قیمت کنسرو ماهی آبروشن در بازار داخلی

بزرگترین مراکز فروش کنسرو ماهی آبروشن در کشور

آیا تا به حال فکر کرده‌اید برخی محصولات و خدمات شرکت‌ خود را در کشور چگونه عرضه کنید؟ و با ارائه و فروش این محصولات و خدمات سود مورد انتظارتان را کسب کنید؟ از طریق شعبه و نمایندگی می‌توانید این کار را انجام دهید! اما این دو چه فرقی با هم دارند؟ در واقع شعبه، یکی از واحدهای شرکت اصلی است. شعبه برای گسترش فعالیت‌های شرکت، و معمولا در مناطقی که فاصله‌های زیادی از شرکت دارند ایجاد می‌شود. شعبه به خودی خود واحد مستقلی نیست و تماما تحت نظر شرکت اصلی است. و حدود اختیارات و فعالیت‌هایش توسط شرکت اصلی تعیین می‌شود.نمایندگی معمولا برای کالاهای سرمایه‌بر و سفارشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی کالاها به صورت عمده تولید نمی‌شوند. بلکه نمایندگی‌ها از مشتریان سفارش می‌گیرند و به شرکت اصلی اطلاع می‌دهند. شرکت هم با تهیه کالا، آن‌ها را در اختیار نمایندگی قرار می‌دهد تا به دست مشتری برساند.کنسرو ماهی آبروشن برای گسترش فعالیت خود در ایران مراکز فروش و نمایندگی هایی دارد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب به فروش برساند.

آخرین قیمت کنسرو ماهی آبروشن در بازار داخلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید