کارخانه تن ماهی؛ عرضه پخش عمده ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ۲۴ عددی

خیلی خوب است که این روزها در ایران و در شهرهای مختلف ایران تولیدات تن ماهی را با وزن ها و طعم ها و کیفیت های مختلف را داریم و توانسته ایم در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشیم.

کارخانه تن ماهی

کارخانه تن ماهی؛ عرضه پخش عمده ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ۲۴ عددی

تن ماهی یک غذای آماده فوق العاده عالی و با کیفیت اعلا می باشد که مشتریان بسیار زیادی را به سمت خودش جذب کرده است و این روزها ما شاهد تولیدات تن ماهی با انواع ماهی های مختلف با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین در بازار هستیم. تمامی تولیدات کارخانه های شهرهای مختلف ایران جزو با کیفیت ترین و بهترین تولیدات روز هستند که مشتریان بسیاری را دارند.

  • بیشتر بخوانید: تن ماهی صادراتی

کارخانه تن ماهی؛ عرضه پخش عمده ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ۲۴ عددی

تن ماهی با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد و درخواست های بسیار زیادی که در بازارهای خارجی دارد این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. عمده تولیدات و تن ماهی های صادراتی بازار ایران با مواد اولیه مختلف و وزن های متفاوت این روزها جزو بهترین تولیدات روز هستند. برای خرید عمده بهترین تن ماهی های صادراتی بازار ایران می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین تولیدات را از ما خریداری کنید.

تن ماهی هوور

کارخانه تن ماهی؛ عرضه پخش عمده ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ۲۴ عددی

یکی از انواع ماهی های پر فروش و درجه یک بازار ایران که مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را دارد ماهی هوور است. ماهی هوور این روزها در کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و فروش های خوب و مناسبی را دارا می باشد. این روزها عمده کارخانه های ایران تولیدات گران قیمتی را که راهی بازار می کنند با ماهی هورر است که هم ارزش غذایی بالایی را دارد و هم فروش خوب و مناسبی را در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

تن ماهی ۱۸۰ گرمی

کارخانه تن ماهی؛ عرضه پخش عمده ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ۲۴ عددی

عمده تولیدات و برندهای کارخانه های مختلف در ایران عمدتا با وزن ۱۸۰ گرم با برندهای مختلف که هر کدام فروش های خوب و عالی را دارا می باشند. عمده تولیدات کارخانه های ایران تن ماهی های درجه یک و عالی با وزن ۱۸۰ گرم هستند. برای خرید عمده انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی درجه یک و عالی را می توانید با ما ارتباط بگیرید و هم به صورت اینترنتی بهترین و درجه یک ترین تولیدات روز را از مجموعه ما خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

تن ماهی ۱۲۰ گرمی ۲۴ عددی

کارخانه تن ماهی؛ عرضه پخش عمده ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی ۲۴ عددی

یکی از وزن های تن ماهی که این روزها مشتری های خاصی را دارد و بیشتر ادارات و ارگان های دولتی و همچنین برای مناطق سیل زده و زلزله زده بیشترین استفاده را دارد تن ماهی ۱۲۰ گرمی می باشد. عمده تولیدات ۱۲۰ گرمی کارخانه های ایران عمدتا ۲۴ عددی هستند و هر کدام فروش های خوب و عالی را در بازار دارند. برای خرید عمده تولیدات تن ماهی ۱۲۰ گرمی درجه یک با قوطی درب کلیددار می توانید فقط با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید