قیمت کنسرو ماهی عمده

تفاوت کنسرو ماهی و تن ماهی

اغلب کنسروهای تن ماهی بیژن موجود در بازار حاوی گونه هوور یا گیدر بوده که بهترین نوع آن گیدر است. گیدر و ماکرل گوشتی ترد، تکه‌ای و روشن با طعمی ملایم، هوور گوشتی پرخون و شکلاتی رنگ با طعمی گرم و گونه زرده و اسبک هم به دلیل رنگ تیره‌تر و مزه‌ای تلخ، کیفیت پایین و قیمت ارزان‌تری دارد. با مطالعه ترکیبات مندرج روی کنسروهای ماهی می‌توانید به نوع ماهی مورد استفاده پی ببرید.ماهی تن علاوه بر عضلات صورتی، عضلاتی به رنگ قهوه‌ای دارد که به آن عضله تیره گفته می‌شود. این عضلات به دلیل ذخایر چربی بیشتر، انرژی ماهی را برای شنا تامین می‌کند. این گوشت، پرچرب و تلخ مزه و نسبت به تند شدن حساس‌تر، ماندگاری کمتر و طعمی متفاوت با عضلات صورتی رنگ ماهی دارد که بهتر است مصرف نشود و معمولا در زمان فرآوری از محصول جدا می‌شود.روغن موجود در کنسرو ماهی مربوط به چربی ماهی نیست و از نوع روغن‌های مایع نباتی سویا، ذرت، پنبه دانه یا زیتون است. این روغن‌ها کالری بالایی دارند و چاق‌کننده هستند و بهتر است قبل از مصرف از ماهی جدا شود.چون در برخی روش‌های نگهداری از موادغذایی از جمله کنسروکردن، نگهدارنده و ترکیب‌هایی به محصول اولیه اضافه می‌شود که یکی از رایج‌ترین آنها نمک است. از سوی دیگر، برای مطبوع کردن طعم، به انواع کنسروهای ایرانی، مقداری روغن اضافه می‌شود. این روغن‌ها در مقایسه با روغن خود ماهی، مناسب نیستند بنابراین ماهی تازه برای مصرف بهتر است چون آن را می‌توان بدون نمک و روغن طبخ کرد بنابراین از نظر سایر مواد (پروتئین، املاح و ویتامین‌ها) تفاوت خاصی بین ماهی تازه و کنسروی وجود ندارد.

قیمت کنسرو ماهی عمده

مراکز خرید کنسرو ماهی عمده

بازار داغون این روزهای ایران به دلیل وجود بیماری کرونا و افزایش قیمت های بی رویه مواد اولیه در تولیدات کارخانه ها باعث شده تا کنسرو تن ماهی شادباش نیز جزو این محصولات غذایی باشد.امروز کارخانجات ما در جنوب کشور با بحران خرید ماهی و خرید قوطی های کنسرو ماهی روبه رو شده اند و باعث شده خیلی از کارخانجات دیگر تولید نکنند.شرکت آوین کنسرو یک شرکت پیش رو با متخصصین اقتصادی و کاربلد امروز تولیدات کنسرو ماهی خود را با تیراژ پایین تر ادامه داده و در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی های ما در شهر خودتان انواه کنسرو ماهی را با هر برندی که بخواهید تهیه کنید.

قیمت کنسرو ماهی عمده

قیمت کنسرو ماهی عمده

قیمت کنسرو ماهی امروز به نوع ماهی استفاده شده،نوع روغن استفاده شده و نوع قوطی استفاده شده بستگی دارد اگر به دنبال کنسرو ماهی با کیفیت هستید و قیمت برایتان اهمیت ندارد کنسرو ماهی اورگانا،تاپسی،گلکسی،پولک،دلپذیر و چینود برندهای اعلا هستند و در کنار این ها برندهایی با کیفیت پایین تر و قیمت مناسب تر هم است که می توانید از کارشناس فروش ما قیمت بگیرید و با خرید عمده انواع کنسرو ماهی از تخفیف ارسال رایگان سفارش ما بهره مند شوید.

قیمت کنسرو ماهی عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید