قیمت کنسرو ماهی آنچوی در ایران

فروش تن ماهی آنچوی زیر قیمت بازار های داخلی و خارجی،مرکز پخش عمده کنسرو آنچوی در ایران،خرید اینترنتی تن آنچوی در فروشگاه آوین کنسرو،خرید تن ماهی آنچوی بدون واسطه و با کمترین قیمت.

قیمت کنسرو ماهی آنچوی در ایران

تن ماهی آنچوی

آنچوي Anchovy موتوماهیان یا آنچوی‌ماهیان (Engraulidae) نام یکی از خانواده‌ها از ماهیان است.اين ماهي هاي ريز و كوچولو در آشپزي كاربرد زيادي دارند و در تهيه خيلي از غذاها و سسها از همين ماهي آنچوي استفاده ميشه.ماهي آنچوي در جنوب ايران صيد ميشه و معمولا به صورت خشك شده به فروش ميرسه منتها كنسروش (خارجيش البته) رو هم ميشه (دقيقا مثل كنسرو تن ماهي) از بازار تهيه كرد كه به صورت صنعتي در روغن يا آب نمك فراوري شده.ماهي موتو (حشينه) يكي از گونه هاي ماهيان سطح زي است و سايز ريز و كوچكي دارد. اين ماهي را ميتوان در آبهاي خليج فارس صيد كرد.ماهي موتو را بعد از صيد با تور بروي شن و ماسه كنار ساحل دريا در زير نور مستقيم خورشيد پهن كرده و خشك ميكنند. و پس از خشك شدن،شن و ماسه رو جدا کرده، ماهيان را كاملا كوبيده و آسياب ميكنند. سپس آماده استفاده براي طبخ غذاهاي محلي است.

قیمت کنسرو ماهی آنچوی در ایران

موتوماهیان یا آنچوی چیست؟

ماهی آنچوی‌ که به انگلیسی Anchovy نام دارد، نام یکی از ماهی های خانواده Engraulidae از ماهی ها است. ماهی آنچوی یک ماهی کوچک معمولی است که اکثر گونه های آن در آب های دریایی یافت می شوند،ماهی های آنچوی‌ در اقیانوس اطلس، هند و اقیانوس آرام، و در دریای سیاه و دریای مدیترانه یافت می شوند و بیش از ۱۴۰ گونه در ۱۷ دسته بندی مختلف دارند. آنچوی ها معمولا به عنوان ماهی های روغنی طبقه بندی می شوند. آنچوی ها کوچک، ماهی هایی سبز با انعکاس رنگ آبی و یک نوار نقره ای روی آنها (از باله تا دم) دیده می شوند.

قیمت کنسرو ماهی آنچوی در ایران

قیمت کنسرو ماهی آنچوی در ایران

از ماهي موتو در تهيه غذاهاي مختلف استفاده ميكنند. استانهاي جنوبي كشور غذاهاي محلي خاص خودشون رو دارند. در استان بوشهر هم غذاهاي جالبي با موتو تهيه ميشه كه اگر عمري باقي بود خواهيد ديد.ماهي موتو را بعد از صيد با تور بروي شن و ماسه كنار ساحل دريا در زير نور مستقيم خورشيد پهن كرده و خشك ميكنند. و پس از خشك شدن،شن و ماسه رو جدا کرده، ماهيان را كاملا كوبيده و آسياب ميكنند. سپس آماده استفاده براي طبخ غذاهاي محلي است.شما دوستان برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت کنسرو ماهی آنچوی در ایران

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید