فروش کنسرو ماهی به کشورهای همسایه

فروش تن ماهی صادراتی

شرکت های زیادی در ایران هستند که در حال تولید انواع کنسرو تن ماهی درجه یک با برندهای مختلف هستند و فقط به دنبال تولید با کیفیت ترین محصولات برای فروش در بازارهالی داخلی و خارجی هستند زیرا که کشورهای همسایه و اروپایی فقط به دنبال خرید با کیفیت ترین برندها هستند.تولید کننده برای یه تولید رساندن کنسرو ماهی خوب از بهترین و تازه ترین مواد اولیه برای تولید تن ماهی اسفاده می کند. به همین دلیل کنسرو ماهی سالم دارای طعم و مزه و عطر بسیار خوبی می باشد. این یک فرصت عالی برای آن دسته از خریداران می باشد که به دنبال یک محصول خوب و با کیفیت بوده اند.چون ما امروز ان.اع تن ماهی صادراتی را با بالاترین کیفیت تولید و به فروش می رسانیم که درحال حاظر نیز برترین صادرکننده تن ماهی در کشور نیز هستیم.

فروش کنسرو ماهی به کشورهای همسایه

قیمت تن ماهی درب کارخانه

امروز برترین کنسروها در کارخانجات ایران تولید می شوند و به بازارها عرضه می شوند و امروز پخش انواع کنسرو تن ماهی ممتاز با برندهای تولیدی مجموعه آوین کنسرو جزو برترین های بازار ایران هستند. کنسرو کنسرو تن ماهی با برندهای اورگانا و تحفه دارای یک کیفیت بسیار بالایی می باشند و از یک طعم فوق العاده ای برخوردار هستند.این تن ماهی ها در کنار مزه خوب دارای مواد مغذی بالایی هم است که برای بدن مفید می باشد.برای خرید انواع کنسرو تن ماهی به قیمت درب کارخانه فقط کافیست با ما تماس بگیرید و انواع برندها را به صورت عمده خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.همه فکر می کنند که خرید از نمایندگی یا پخش به صرفه تر است ولی این چنین نیست چراکه شما با خرید عمده از درب کارخانه از تخفیفات فوق العاده ای بهره مند می شوید ولی با خرید از نمیندگی دیگر تخفیفی نمی گیرید.

فروش کنسرو ماهی به کشورهای همسایه

فروش کنسرو ماهی به کشورهای همسایه

قیمت انواع کنسرو تن ماهی در سال 2020 با توجه به اندازه قوطی و حجم آن و همچنین مواد اولیه مرغوب متفاوت می باشد.خریداران می توانند از طریق نمایندگی های معتبر ما در سراسر کشوربا خیال راحت انواع کنسرو تن ماهی خوب را تهیه نمایند و این اطمینان را داشته باشند که بهترین محصول با مرغوبیت بالا را با کمترین قیمت تهیه کرده اند.و در بازطارهای خارجی ما تولیدات را با کیفیتی عالی و گوشت فیله تولید می کنیم و به کشورهایی همچون عراق،افغانستان،قطر و عمان ارسال می کنیم و همیشه مشتری داریم چون تولیدات با کیفیت داریم و تولیدات خود را نیز با بهترین قیمت روانه بازار می کنیم.

فروش کنسرو ماهی به کشورهای همسایه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید