عرضه کنسرو ماهی پرنمک در کشور

درمان تنگی نفس با درمان کنسرو ماهی

گروه تحقيقاتي دانشگاه «اينديانا» در يك مطالعه خود به طور روزانه، هر روز يك قرص حاوي امگا3 به گروهي از خانم‌ها دادند (هركدام از اين قرص‌ها حاوي 2/3 گرم EPA و 2/2گرم DHA كه هر 2 از انواع امگا3 هستند، در خود داشتند)، در نهايت پس از 2هفته اين افراد در شرايط مختلف با افرادي‌كه اين رژيم غذايي را نداشتند مورد مقايسه قرار گرفتند و مشخص شد كه افرادي كه روزانه امگا3 دريافت كرده بودند در زمان ورزش يا در زمان سرماخوردگي وضعيت تنفسي بهتري دارند.دركل امگا3 خاصيت ضدالتهابي دارد و احتمالا خاصيت مثبت اين ماده در بهبود وضعيت تنفسي چه در افراد مبتلا به آسم و چه در افراد عادي ناشي از همين خاصيت ضدالتهابي آن است. البته تحقيقات اخير نشان داده كه امگا6 برعكس امگا3 خاصيت ايجاد التهاب در بدن دارد و براي همين بايد حواس‌تان باشد كه مواد غذايي حاوي امگا3 مصرف كنيد نه امگا6. ماهي‌‌هايي مثل سالمون، میگو پاک شده در بازار و ماهي خال مخالي منابع عالي امگا3 هستند، در حالي كه مواد غذايي حاوي سويا بيشتر امگا6 دارند.

عرضه کنسرو ماهی پرنمک در کشور

میزان مصرف استاندارد کنسرو ماهی در طول روز

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع میگو پاک شده در تهران حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف کنسرو ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود. بنا به توصیه متخصصان مصرف ماهی تن به دلیل نمك آن برای افراد مبتلا به فشارخون و كودكان زیر 18 ماه مناسب نمی‌باشد. همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای كنسرو استفاده نشود.تاریخ مصرف سرانه ماهی ایران تنها ۴ تا ۵ کیلوگرم و سرانه تن ماهی هر ۴۵ روز یک کنسرو است . بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی، میزان زیاد میوگلوبین(پروتئین محتوی آهن در عضله ) است . ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B3 ، B1 و B6  است . مهم تر از همه این که، گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها، سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا۳ به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی-عروقی، دیابت نوع دوم و برخی از سرطان ها را دارند.

عرضه کنسرو ماهی پرنمک در کشور

فروش عمده کنسرو ماهی در بازار تهران

کنسرو ماهی امروز در ایران طرفداران زیادی دارند چون در سبد غذایی خانوارها جا خوش کرده این کنسرو در بازار ایران به دلیل بالا رفتن قیمت ماهی قیمت های مختلفی پیدا کرده و برندهای زیادی در ایران شروع به تولید کنسرو ماهی کرده اند.یکی از مراکز پرفروش و پخش کنسرو ماهی بازار بزرگ تهران است که تمام عمده فروش ها از آنجا خرید می کنند.فروش عمده کنسرو ماهی باغث می شود که هزینه ها برای شما کمی پایین بیاید و حتی کارخانه ها تخفیفات خوبی به شما بدهند برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

عرضه کنسرو ماهی پرنمک در کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید