بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی

صادرات کنسرو تن ماهی دودی از پایانه مرزی مهران

ماهیگیری و فرآورده های صادرتی آن از جمله صنایع پررونق در جهان است.شرکت های تولیدکننده میگو پاک نشده در کنار این که محصولات خود را به بازار داخلی عرضه می کنند، آن را به خارج از کشور هم صادر می نمایند. این شرکت ها با در نظر داشتن شرایط موجود در کشورهای مقصد، طبق سفارش شرکت های بازرگانی، تن ماهی را تولید کرده و سپس صادر می کنند.که در این بین انواع تن ماهی به خصوص کنسرو تن ماهی دودی درج یکی از محصولات پرفروش بازارهای خارجی است چون این کنسرو تن ماهی با طعم دود است و فوق العاده خوشمزه است که از مرز مهران به بقیه کشورها ارسال می شود.

بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی

بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی در ایران

امروز برندهای مختلف و متفاوتی در ایران فعالیت می کنند که هرکدام از این برندها دارای شرایط خاص فروش خود هستند. شرکت بازرگانی آوین کنسرو امروز کنسرو بادمجان یک و یک درج را با بالاترین کیفیت تولید می کند و امروز روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. اگر به دنبال بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی هستید امروز بهترین مارک ایران درج نام دارد که هم خوش طعم است و هم فروش بالایی دارد و با جدید ترین متد روز دنیا و با استانداردهای فروش امروز به بازار ایران عرضه می شود.

بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی

نمایندگی مرکزی کنسرو تن ماهی دودی در شمال کشور

در ایران شرکت های زیادی کنسرو ماهی تولید می کنند ولی هیچ کدام از آن ها کنسرو تن ماهی دودی تولید نمیکند یا کم تولید می کند ولی امروز ما قطب تولید کنسرو تن ماهی کشور هستیم و یکی از نمایندگی های پخش ما در شمال کشور قرار دارد.و کس که نمایندگی فعال میگیرد باید بتواند تمامی شرکت های پخش کنسرو تن ماهی شمال را ساپورت کند و محصولات درج را به خصوص کنسرو تن ماهی دودی را بین تمام مراکز پخش،سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای پخش کند.تا بتواند بازار آن شهر را دردست بگیرد و از آن طریق بتواند درآمدزایی بالایی داشته باشد و بتواند به اقتصاد شمال کشور کمک کند.

بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی

بزرگترین بازار خرید کنسرو تن ماهی دودی

برای هر برند و شرکت پخش اطلاع از موقعیت محصول یا خدمت در بازار امری بسیار حیاتی است. موقعیت اشاره به شرایط فیزیکی و عینی و همچنین ذهنی محصول در بین رقبا دارد. در همین راستا واحد تحقیقات بازار شرکت پخش آوین کنسرو سالانه برای هر کدام از برندهای سبد پخش آوین کنسرو تحقیقات موقعیت‌یابی را به شکل گسترده و فراگیر انجام می‌دهد و بعد شروع به تولید و پخش کنسرو تن ماهی دودی با برند درج می نماید زیرا که امروز طرفداران زیادی در سراسر ایران و بازارهای خارجی دارد.کنسرو تن ماهی امروز جزو کنسروهای پرفروش بازار است و قیمت آن روبه افزایش است اگر کنسرو تن ماهی دودی و یا هر طعم تن ماهی را خواستید تا گران نشده عجله کنید و با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

بهترین مارک کنسرو تن ماهی دودی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید