ارسال فوری تن ماهی قزل آلا

فروش غیرحضوری تن ماهی قزل آلا

تن ماهی پژوهش با توجه به قیمت و طعم مناسب جایگاه ویژه ای نیز میان مصرف کنندگان دارد و در مناطق مختلف کشور مورد استفاده قرار می گیرد.هر مزرعه پرورش ماهی قزل آلا می تواند در سال دو دوره تولید داشته باشد و یک واحد 20 تنی در هر دوره می تواند بیش از 100 میلیون تومان درآمد کسب کند.حدود 99.9 درصد از پرورش ماهیان سردآبی کشور در بخش ماهی قزل آلا شکل گرفته است. ماهی آزاد خزر نیز استعداد خوبی برای پرورش در کشور دارد اما هنوز در مرحله تحقیقات و تروریج  است و به صورت پایلوت پرورش داده می شود.شما عزیزان برای ثبت سفارش می توانید یا از طریق سایت و آنلاین با در ارتباط باشید ویا اینکه از طریق تماس با کارشناس فروش ما محصول مورد نظر را سفارش دهید.

ارسال فوری تن ماهی قزل آلا

سفارش تن ماهی قزل آلا به صورت عمده

به گفته کارشناسان امروز چهارمحال و بختیاری با داشتن رتبه نخست تولید ماهیان سردابی کشور سالانه بیش از 24 هزار تن ماهی قزل آلا دربیش از 300 مزرعه فعال پرورش ماهی سردابی تولید و روانه بازار داخلی و خارجی می کند.ماهی قزل آلا دارای پروتئین بالا و اسیدهای چرب امگا ۳ است. انواع مختلف تن ماهی درج ماهی قزل آلا در شمال اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام وجود دارد و در بسیاری از نقاط جهان مصرف می شود. ماهی قزل آلا یک گزینه عالی و بسیار سالم برای یک وعده غذایی بشمار می رود.که ما امروز تن ماهی قزل آلا را با برندهای مختلف تولید کرده ایم با بالاترین حد کیفیت و امروز به صورت تناژبالا به فروش می رسانیم.

ارسال فوری تن ماهی قزل آلا

معتبرترین تولید کننده تن ماهی قزل آلا در ایران

شرکت آوین کنسرو با برندهای مختلف امروز سهم به سزایی در تولید و عرضه انواع تن ماهی قزل آلا در ایران دارد.ماهی قزل آلا یا گُل ماهی از ماهی های سردآبی بوده و در زیرگروه ماهی های آزاد قرار می گیرد و بدنی فشرده داشته و باله دمی بزرگتر از ماهی آزاد دارد.ماهی قزل آلا جایگزینی عالی برای منابع پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ است و این ماهی پروتئین فراوانی داشته ولی میزان چربی اشباع شده را کم می کند که منبع فوق العاده ای برای حفظ وزن و یا شاخص توده بدنی می باشد.به همین دلیل تن ماهی قزل آلا طرفداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

ارسال فوری تن ماهی قزل آلا

تجارت تن ماهی قزل آلا ارزان قیمت ایرانی

کیفیت بالای تن ماهی قزل آلا ایران به دلیل خواص بالای قزل آلا و مدت نگهداری بالای این تن ماهی باعث شده که تاجران کشورهای دیگر به فکر صادرات تن ماهی ایرانی به کشورهایشان باشند و این نوید بخش رشد اقتصادی ایران و ارزآوری برای کشورمان است..همه ی انواع ماهی برای سلامت انسان مفید هستند. ماهی ها سرشار از مواد مغذی فراوانی هستند که بیشتر مردم به مقدار کافی از آنها استفاده نمی کنند. مواد مغذی ای همچون پروتئین با کیفیت بالا، یُد، انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در ماهی وجود دارند. با این حال، برخی از ماهی ها از بقیه بهتر هستند؛ انواع ماهی های چرب،رژیمی،فلفلی،دودی و شویدی امروز در بین مردم جایگاه ویژه ای دارند.

شما عزیزان برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید